Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
20 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald.
Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop.
De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels!
Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.
1: prijs/kwaliteitverhouding kan beter. Katoenen stof van Tafelloper is erg dun en maakt een goedkope indruk. ‘Theedoek’ kwaliteit;
2: kleuren van de print wijken erg af i.v.t. de afbeelding op de website;
3: service richting de klant kan beter, transparanter, eerlijker en gericht op waardecreatie voor de klant in plaats van zoveel mogelijk marge/winst voor PIP studio. Penny Wise Pound Foolish;
4: ik heb ook een stukje ‘misleiding’ meegemaakt. Een PIP studio giftcard bleek achter de schermen ‘behandeld’ te worden als een kortingscode. Dit zijn echter twee verschillende dingen. Juridisch niet juist en ook mistig en misleidend voor de klant.
De website en marketing zijn erg goed. Mooie sfeerbeelden en mooie prints. De klantgerichtheid kan echter veel beter!!
Ik blijf maar mail krijgen ookal meld ik mij voortdurend af
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
9 okt 2024
Hoi Beatrijs,
Wat vervelend dat het uitschrijven van de nieuwsbrief niet lukt. We hebben je adres nu doorgegeven om handmatig van de mailinglijst te verwijderen. Het kan zijn dat je tot die tijd nog 1 of 2 nieuwsbrieven ontvangt. Onze excuses voor het ongemak!
Liefs,
Pip
4 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Een slecht afgewerkte badjas voor mijn moeder van 89 jaar …
Een badjas voor mijn moeder van 89 jaar besteld maar deze was helaas erg slecht afgewerkt. Door mijn moeders leeftijd wist ze niet hoe ze het kon retourneren en heeft ze de badjas moeten laten verstellen bij een naaister voor €35,- omdat ze de badjas zo mooi vindt. We vinden het heel erg jammer en hadden dit niet verwacht van Pip-artikelen. Vind het zo sneu voor mijn moeder.
Beoordeling melden
26 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Je moet gewoon zelf de retour kosten betalen. Slechte service
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
19 sep 2024
Hoi Mariëlle,
Wat jammer dat je zo teleurgesteld bent in de retourkosten. Pip betaalt de verzendkosten van alle bestellingen vanaf € 75,00. We hebben gezien dat we ontzettend veel meer producten retour krijgen als we ook de retourkosten voor onze rekening nemen. We kunnen dit alleen doen als we de prijzen van onze producten verder verhogen en dat willen we graag voorkomen.
29 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
De broek die ik onlangs kocht is voor een xs heeeel groot! En heeft geen elastiek zodat hij ( als je geen touwtje dichtknoopt) hij zo afzakt! Bovendien zijn de kledingstukken tegenwoordig niet meer van katoen !!! Jammer. De lakens zijn wel heel fijn!!!
Beoordeling melden
6 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Jullie zijn niet eerlijk over jullie besteltijden. Ik heb drie orders geplaatst die alle drie 1-2 dagen te laat binnenkwamen. Als jullie daar eerlijk over zijn is het niet erg, maar nu heb ik er steeds voor niks rekening mee gehouden.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
6 mrt 2024
Hoi Peter,
Dank je wel voor je commentaar. We hebben hier op 29 februari ook per mail al even op gereageerd. Bestellingen worden eigenlijk altijd de volgende dag bezorgd. Het is ontzettend jammer dat dat bij jouw bestellingen keer op keer niet het geval is geweest. We bieden je daar, ook hier, graag onze excuses voor aan.
Liefs,
Pip
4 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Er staat op de site op werkdagen besteld voor zo en zo laat de volgende dag in huis. Na bestelling zie ik het kan 1 tot 3 werkdagen duren maar we zijn inmiddels 5 werkdagen verder en heb nog niets vernomen en er is nog niets opgestuurd
Beoordeling melden
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
I bought pip product at 27/03 but it didnt come yet.. it is lost, post nl losted it…
But you are waiting answer from postnl…
İt isnt my problem..
And normally, you have to send my order again! Because I paid it 13days ago!!
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
11 apr 2024
Hi Umare,
Thank you for your review. Unfortunately, not all of your ordered items are in stock. We are working with Post-NL to get the original shipment located so we can forward this to you. Please accept our apologies for the inconvenience!
Lots of Love,
Pip
1 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Prima afhandeling, alleen was er aan een beekje een scherfde af!
Heb geen zin in het gedoe van terugsturen!!!
Hij was héél goed verpakt, met andere woorden: was al beschadigd voor de verzending!!!
Beoordeling melden
6 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Sowieso dat je niet mag ruilen
Sowieso dat je niet mag ruilen vind ik vervelend.
Als ruilen niet mag krijg je ook niet als je het overtrek opnieuw wil bestellen in een andere kleur dit aan dezelfde prijs. Belachelijk
Beoordeling melden
26 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Al meermaals in het verleden besteld, adres wordt automatisch ingevuld nu is mijn pakket op een ander adres geleverd en ik ben 300 euro kwijt. Pip studio reageert nietmeer
Bedankt
Beoordeling melden
23 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Nooit meer...
Gegeven maten op de tabel komen niet met de werkelijkheid overeen. Moet ook vervolgens 10 euro betalen via een andere site om te retourneren. Wat vervolgens heel slecht geregeld is.
Beoordeling melden
6 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Gelijk aangeven of iets leverbaar is ipv laten betalen en dan een paar dagen later aangeven dat ik iets geretourneerd heb?(wat niet geleverd is?) en mijn geld terug krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
10 mrt 2024
Hoi Deborah,
Alles wat op de website staat is in principe leverbaar. Soms gebeurt het dat meerdere personen een bepaald artikel in hun winkelmandje hebben waarvan we er nog maar 1 op voorraad hebben. Helaas wordt 1 van deze mensen dan teleurgesteld. We begrijpen dat dit teleurstellend is, maar het is niet iets waar we wat aan kunnen doen. Het kredietnota dat je ontvangen hebt is een standaard format. We bieden je graag nogmaals onze excuses aan voor het ongemak.
Veel liefs,
Pip
23 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Op de website stond dat de bestelling binnen twee dagen binnen zou zijn. Nu na twee weken heb ik hem nog steeds niet
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
29 feb 2024
Hoi Olga,
We hebben hier ook via de mail even contact over gehad. We geven op de website aan dat de stalen binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd worden. Zoals besproken is jouw bestelling helaas niet goed verwerkt maar zijn de stalen ondertussen alsnog verstuurd.
Met vriendelijke groet,
Pip
2 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
geld niet terug gestort
geld terug gestort, maar niet het volledige bedrag.
Het deel dat is betaald met VVV bonnen is niet geretourneerd!
Ik heb 24 november een pakketje besteld en nog steeds niet binnen heb al 2 keer gebeld en een mail gestuurd
Beoordeling melden
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Vaas besteld in sale
Is er niet meer maar
Staat gewoon in sale op site
😡😡😡😡
Niet reageren op mail
Beoordeling melden
Antwoord van pipstudio.nl
19 mrt 2024
Hoi Esther,
We hebben het aankoopbedrag van deze vaas voor je teruggeboekt en je daarover een mailtje gestuurd. We hebben daarna nog een uitgebreid telefoongesprek gevoerd waarin we onze excuses hebben aangeboden voor de teleurstelling. De vaas staat sinds je bestelling niet meer op de website. Helaas komt het soms voor dat meerdere mensen een laatste artikel bestellen. Jammer genoeg moeten we dan een klant teleurstellen. Dat is niet leuk en niet de bedoeling maar kan natuurlijk voorkomen.
26 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet te doen met telefoon en 1 retourzending kwam ook erg moeilijk tot stand.
Beoordeling melden
1 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Bij u besteld artikel wel betaald nog steeds niet ontvangen.
Willy Stierman
Beoordeling melden
12 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Niks ontvangen
Ik heb een staaltje behang besteld en betaald en nooit ontvangen