bobshop.com/nl/- Logo - Beoordelingen

bobshop.com/nl/

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.728 beoordelingen in totaal

30 aug 2024
Ruime keus aan producten. Goede voorraad informatie. Scherpe prijzen. Verzenden duurt meestal iets langer aangezien het uit een centraal (Duits?) magazijn komt, iets om rekening mee te houden, maar dat is verder geen punt.

Toen ik mijn product niet had ontvangen na 4 werkdagen, heb ik dit nagevraagd via de chat. Daar werd gezegd dat het nog met DHL onderweg was. Vreemd, want ik had ook nooit een mail ontvangen dat het van jullie dat het verzonden was. Na mijn chat, ontving ik ineens wèl een mail dat mijn product verzonden was. Gaf mij de indruk dat de dame bij de chat niet helemaal eerlijk naar mij was geweest. Kreeg er een beetje naar gevoel bij. Gelukkig ontving ik een dag later dan eindelijk mijn bestelde product.

Beoordelingen voor bobshop.com/nl/

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters