internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.784 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

23 mei 2024
21 mei 2024
GD
Geert D.
Helmond
Laats een kinderzadel besteld dat hier in de buurt niet te verkrijgen was, als repair café in een kleine ruimte hebben we geen plaats om reparaties op te slaan, wat binnenkomt moet ook zo gauw mogelijk weer weg. Het zadel was er in zeer korte tijd zodat we weer snel verder konden.
22 apr 2024
Bestelling snel verzonden , maar pakket was knullig dicht geplakt, te weinig plakband zodat er grote openingen waren aan de zijkant van de verpakking. Hierdoor kon heel makkelijk 3 van de 5 producten eruit vallen tijdens transport, gelukkig is dat niet gebeurd !
7 mei 2024

Wij zijn een bedrijf en dat stond duidelijk op het bestelformulier. Laat het dan niet op zaterdag bezorgen!!

Wij zijn een bedrijf en dat stond duidelijk op het bestelformulier. Toch wordt er op zaterdag geleverd. Dan zijn bijna alle bedrijven gesloten (uitgezonderd winkels). Nu moeten we de fiets gaan ophalen bij een winkel. Hier moet echt over worden nagedacht
JS
Jaap S.
s-Gravenpolder

Bestelling goed, verzending minder.

Bestelling goed, produkten goed, maar verpakking van de verzending niet zo goed. Doos veel te groot en kleinere produkten los in de dood. Doos was half open en ingedrukt bij ontvangst, geluk dat alle bestelde arikelen er nog in zaten.

Please change the delivery company

Change please the delivery company to postNL and the rest is all good! Fast response via e-mail, but i would be nice to add a telephone nummber too. (People have more trust when they have somebody to talk about the problem...)
Helaas zijn er voor 18 inch geen passende kettingkasten. Hessing paste niet en golden lion ook niet, nadat ik een schakel uit de ketting haalde paste het net...met het wiel op de minimaalste afstand. 20 inch is weer te groot.
7 mei 2024
Snelle levering, Het product was zoals afgebeeld, Prijs een fractie van de prijs bij de fietsenmaker hier. het pakketje was netjes netjes verpakt. En werd de volgende dag al afgeleverd zoals beloofd. Dus tevreden!
CB
C.G. B.
Nuland
Goede en snelle levering. Alleen zeer jammer dat erf geen telefonisch contact mogelijk is; de chatbox is alleen goed voor een conversatie op kleuterschoolniveau!!
23 apr 2024
Snel geleverd, prijs kwaliteit klopt. Helaas past de band niet en heb ik alles terug gestuurd. De afwikkeling hiervan gaat niet zo snel als de levering.
Extra op hun site buitenbanden besteld 35-622 van CST krijg ik gewoon 37-622. Die had ik zelf op voorraad liggen dus onnodige kosten gemaakt. Helaas
4 nov 2023
Bijna 5 sterren, wat ik mis is een bevestiging van bestelling en betaling. De eerste reactie is van DHL die zegt dat het pakket ontvangen is
26 apr 2024
grote keuze van artikelen voor een eerlijke prijs, vlotte website alles makkelijk te vinden wat men nodig heeft.
De verpakking kan duidelijk beter, die was te dun en zwaar beschadigd. Het is een wonder dat alles er nog in zat!
8 okt 2023

Verpakking verbeteren

Alle goederen zijn tijdens transport uit hun folie gegleden en er zat geen dempend materiaal tussen de goederen.
18 feb 2024
Ruime keuze en prima prijs/kwaliteitverhouding. Goede vervangende koppeling voor mijn fietskar van 40 jaar oud.
prima bezorging, goed ingepakt. Helaas kwaliteit van spaak reflector onder de maat. Viel gelijk uit elkaar.
30 apr 2024
Ben goed geholpen met een probleem dat we hadden met een fiets die we al een paar jaar hebben.