internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.544 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.896 beoordelingen in totaal

3 okt 2024
Snelle verzending van onderdelen / accessoires' , schappelijke prijzen. Klanten service goed bereikbaar. Puntje van verbetering is het beter inpakken van kwetsbare onderdelen (wielen bijvoorbeeld) - heb reeds meerdere beschadigde wielen ontvangen omdat er geen enkele vorm van opvulmateriaal in de doos was gebruikt, waardoor het wiel was gaan stuiteren in de omdoos tijdens transport - met beschadigde lagers / cup als gevolg. Enige vorm van opvulmateriaal zou dit kunnen voorkomen.

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

24 aug 2024
20 aug 2024
19 aug 2024

Alles OK verlopen

Het duurt een dagje langer dan bij sommige andere webshops, maar alles verloopt vlot (2* besteld). Misschien één puntje: het formaat van de verpakking vond ik lichtelijk overdreven (te groot), voor de rest alles top :-)
13 aug 2024

Levering zelf was conform, leveradres niet

Levering zelf was conform, maar ik had gevraagd (en dat stond ook op de bevestiging) om te leveren op mijn thuis adres, maar ze hebben dat zelf gewijzigd naar 'levering op postkantoor' - vreemd ...
6 aug 2024
Alles is goed terug te vinden, je vind wat je nodig hebt aan een schappelijke prijs. Bij sommige onderdelen wat meer technische uitleg, maar voor de rest TIP TOP
19 jul 2024
Band netjes geleverd alleen wel een dag later weet niet waar het probleem lag, goede prijs voor de band, daarom iig 4 sterren
30 jul 2024
Mooi op tijd, goede prijs en meteen de juiste producten.
6 aug 2024
Zadeldek van Bisal viel voor de prijs tegen.
TF
Theo F.
Valkenswaard
7 aug 2024

Prima ervaring

Snelheid van levering en de prijs
RE
Ron E.