internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.771 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

29 aug 2024

Slecht, beschadigingen door slechte verpakking, missende artikelen

Als particulier goede ervaringen met banden, voor mijn zakelijke fiets twee nieuwe velgen besteld, 100 spaaknippels en 2 velglinten. Toen DHL met het pakket aanliep hoorde ik al geschuur van metaal in de doos, wat al geen fijn geluid is. Eenmaal opengemaakt klopte mijn voorgevoel, ze hebben twee losse velgen in een doos gedaan, niet eens met beschermend materiaal ertussen, een simpel foamboard had dit kunnen oplossen, overal krassen en verf weg. Echter ze zijn ook nog mijn 100 spaaknippels vergeten. Retourneren en nooit meer wat bestellen.
De producten zijn nooit geleverd. Na dit aangegeven te hebben zijn ze niet met een goed antwoord en oplossing gekomen.
Antwoord van internet-bikes.com
Hi Nadia, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te lezen dat er iets mis is gegaan. We hebben je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
Je emailadres wordt gelijk voor andere commerciele activiteiten buiten deze organisatie doorgegeven
2 sep 2024
Doen niet wat ze beloven, nemen geen telefoon op en reageren niet op de chat! Slechte service!
2 sep 2024

Duidenlijk aangeven voor dat iemand…

Duidelijk aangeven voor dat iemand iets besteld of jullie een product kunnen leveren of niet .
3 sep 2024
Niet aangekomen. Gelukkig wel een mailberichtje met mededeling 1 a 2 dagen vertraging..
28 aug 2024
De product wat er in zat was helemaal misvormd dus ik kan hem niet gebruiken.
LP
Verzending te lang 5 werk dagen in plaats van 2 dagen
23 aug 2024
Mijn pakket komt niet aan. En ik hoor daar niks over
23 aug 2024
Bedankt voor jouw review. Dankzij jouw feedback kunnen we ons blijven verbeteren en eventuele problemen in de toekomst voorkomen. Helaas bevat jouw review geen voldoende, terwijl wij als organisatie streven naar een optimale klanttevredenheid. Onze oprechte excuses dat jouw bestelling niet als voldoende werd ervaren. Ik heb een onderzoek bij DHL opgestart. Ik hoop snel reactie te krijgen wat de status van de zending is. Excuses voor het ongemak.
22 aug 2024
2 aug 2024
- remmen slecht - ondersteuning is per ( 1 - 5 ) is te schielijk en aan iedere ondersteuning tot een maximum. vb als ik in ondersteuning 3 door wil trappen tot 25 km is dit onmogelijk. - een frame slot mag er best op. - stuurafstelling in hoogte is onmogelijk.
5 aug 2024
Hi Hans, Bedankt voor jouw review. Ik heb je zojuist een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
10 aug 2024
De buiten band nummer 26 was echt net als en plastic zak zo dun. Ik ind erg ook nog 7 €betalen om terug sturen
12 aug 2024
Hi Abuzar, Bedankt voor jouw review. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
25 jul 2024
Volgende dag in huis kun je gewoon schudden Volgende week als je geluk hebt
2 aug 2024
ONBETROUWBAAR. Levering zou binnen 1 dag zijn, werd 3 dagen
5 aug 2024
Goedemorgen Hay, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat de levering niet volgens planning heeft plaatsgevonden. Excuses hiervoor. We hebben je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
31 jul 2024
Product is nog steeds niet geleverd
1 aug 2024
Hi Liliane, Bedankt voor jouw review. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
26 jul 2024
TB
Theo B.
Tilburg
5 jul 2024
ik krijg steeds bij bestellingen het afhaal bericht meer per mail. Voor heen ging dat altijd prima, en was ik zeer tevreden. Kan ik voortaan bij als ik iets besteld heb weer een afhaal bericht per mail krijgen. Uw producten en levertijden zijn verder altijd prima. Dus gaarne voortaan wel een afhaalbericht. Vr.groet van Theo Bos. bostheo@xs4all.nl
FV
francois v.
schalkwijk
30 jun 2024

16" wielen compleet lagers lopen vast

16" wielen compleet gekocht van het merk Roland. Veel duurder dan de andere winkels met slechte recenties dus ik ging er vanuit dat dit kwalitatief beter was. De wielen kreeg je bijna niet rond door de lagers die vastliepen, niet gesmeerd of te strak aangedraaid
3 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor jouw beoordeling. Vervelend om te horen dat de wielen niet goed lopen. Ik zie dat het artikel inmiddels retour is gestuurd. We kijken het graag na bij retour om na te gaan wat er mis is gegaan. Uiteraard betalen we je dan terug inclusief retourkosten of we sturen je kosteloos een nieuw wiel. Groet Foris.
1 jul 2024
Heel erg jammer had de fiets besteld voor me zoontjes ze verjaardag had dhl vertraging. Dus kan ik ook weer iets anders kopen voor ze verjaardag. Kwam die binnen helemaal beschadigd 😞en dat voor 150€ echt nooit meer hier iets bestellen