Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.446 beoordelingen in totaal

27 jun 2024
Hele goede service. Vrijdag besteld zou met een vervoerder komen die niet op zaterdag bezorgd. Vanwege een verjaardag van mijn vrouw had ik gehoopt dat hij op zaterdag binnen zou komen. Contact opgenomen met Excluso en ze hebben hem via een andere bezorger toch op zaterdag afgeleverd. Mooi verpakt. Bedankt Excluso voor de super service. Ook de medewerker van Excluso voor het regelen van de bezorging.

Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.

Beoordelingen voor Excluso.nl

30 aug 2024

Fantastische klantenservice

Via Bol een mooi horloge gekocht, levering niet volgens afspraak, oorzaak de vervoerde van Bol. (Excluso treft hierin geen blaam) . Klantenservice Excluso speelt in het gebeuren een zeer positieve rol. Horloge later ontvangen; keurig verpakt en verzorgd. Kortom, hier kun je met een gerust hart kopen!!
22 aug 2024
Goed bereikbare klantenservice. Toen de levering van het horloge wat vertraging opliep, werd ik goed op de hoogte gehouden per e-mail. Ook telefonisch goed bereikbaar (prettig voor een webshop).
Mooi assortiment. Duidelijke informatie over de bezorging en levering. Zal hier nog vaker bestellen 😄

snelle levering van een heel mooi product

snelle levering heel mooi product en erg goed verpakt zodat er niets kan gebeuren tijdens de bezorging
5 sep 2024
Super goede en snelle service zodat mijn zoon optijd zijn kado had voor z’n verjaardag!
31 aug 2024
Geen commentaar nodig, gewoon uitstekend! Mooie aanbiedingen, snelle verzending, top!
22 aug 2024

Top service en snelle levering

De horloge is de dag na de bestelling bezorgd. Niks aan te merken op de service. top

Prima horloge

Snelle levering , goede verpakking. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
1 sep 2024
Mooi product, precies zoals geadverteerd en snelle levering. Top!
Goed contact en al meerder horloges gekocht, aanrader.
23 aug 2024

Goede site en afhandeling

Goede site, snelle levering en afhandeling, prima!
Goede en bereikbare service Snelle levering
Goede prijs en snelle levering
Snel geleverd; goed product.

Goede service
24 aug 2024