Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.446 beoordelingen in totaal

27 jun 2024
Hele goede service. Vrijdag besteld zou met een vervoerder komen die niet op zaterdag bezorgd. Vanwege een verjaardag van mijn vrouw had ik gehoopt dat hij op zaterdag binnen zou komen. Contact opgenomen met Excluso en ze hebben hem via een andere bezorger toch op zaterdag afgeleverd. Mooi verpakt. Bedankt Excluso voor de super service. Ook de medewerker van Excluso voor het regelen van de bezorging.

Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.

Beoordelingen voor Excluso.nl

19 okt 2023
Het horloge beviel goed, maar ik miste een handleiding bij het korter maken van de band en de horlogebandinkorter was veel te zwak voor het titanium en ging dus heel snel kapot. Daar had wel eens voor gewaarschuwd mogen worden.
24 okt 2023
Snel en vakkundig reageren op vragen. Het keurig toepassen van de laagste prijs garantie en een snelle en correcte levering van het bestelde product. Ik heb er een heel goed gevoel aan over gehouden. Prima.......
22 aug 2024
Goed bereikbare klantenservice. Toen de levering van het horloge wat vertraging opliep, werd ik goed op de hoogte gehouden per e-mail. Ook telefonisch goed bereikbaar (prettig voor een webshop).
22 apr 2024

Ik beveel dit bedrijf aan.

Twee keer een uitstekende ervaring met dit bedrijf. Het artikel was goed verpakt. De levering was fantastisch. Steeds met een marge van 5 minuten thuis afgeleverd. Niets dan lof dus
levering naar wens. Alleen aflevering ...... Pakketje stond gewoon voor de deur. Geen bel gehoord. ik was gelukkig wel thuis voordat een ander het pakketje had "onderzocht"
12 nov 2023

4 sterren ipv 5

Bezorging prima. Ene dag besteld volgende dag in huis. Goede tracking van het pakje. Ontbreekt echter een gebruiksaanwijzing van het Seiko horloge. Daarom een ster minder.
21 mei 2024
Snelle levering. Ik werd van tevoren nog even gebeld. Het door mij bestelde inkort setje was niet nodig. Er wordt een creditnota gemaakt. Attent!
Superfijn contact over de levering. Meteen geholpen en aangepast, zodat het de volgende dag alsnog geleverd kon worden!
Kwaliteit horloges tegen goede prijs. Makkelijke website. Reacties op vragen via e.mail snel en meedenkend
Mooie ketting fijn dat jullie Titanium kettingen hebben levering is ook heel erg goed geregeld fijne site
31 okt 2023
Nette afhandeling van bestelde oorbellen. Dubbel gestuurd omdat GLS het pakketje niet had ontvangen.
Vlug en de prijs viel mee! Teveel mails, om te betalen ! Ik had aan geklikt, achteraf betalen !!!

Betrouwbaar en voldoet aan verwachting

Mooi product, snelle levering, voldeed allemaal aan de verwachting! Betrouwbaar.
Mooie oorbellen, snelle levering. Alles prima
4 nov 2023
Mooie horloges, snelle levering.
Mooi horloge en snel geleverd
5 nov 2023
Vriendelijke customer service . Ze helpen gelijk en als er is een probleem , het is opgelost !
LV
LC v.
Houten
29 okt 2023
Het bestelde artikel echt prachtig en keurig verzorgd in mooie verpakking. En best nog snel
20 okt 2023
Snelle levering en goed mailcontact gehad na aanleiding van een paar vragen die ik nog had.
Zelfde prijs als direct bij de maker, alleen dan binnen een dag bezorgd binnen nederland.