Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

686 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.808 beoordelingen in totaal

ongeldig

7 jan 2024
Heel goede prijs. Snelle verzending. Makkelijk retourneren. Ik heb meerde modellen besteld, en er 1 gehouden. Dit is prima te doen bij zonnebrillen.com

19 mrt 2024
DHL had het pakket door een fout terug verzonden, mij is twee maal verzekerd dat er een notitie was gezet bij de retour dat deze terug gestuurd zou worden naar mij. Ik heb hier nog eens over gebeld, het zou allemaal goed komen. Uiteindelijk toch een terugbetaling ontvangen en blijkt de retour gewoon verwerkt te zijn en kan ik fluiten naar mijn pakket. Raar dat mij twee maal wordt verteld dat het allemaal goed komt en dat het genoteerd staat en ik uiteindelijk met een geretourneerd pakket zit en nu maar moet gaan gokken of ik het product nog kan bemachtigen (is nu uitverkocht). Uiteraard ligt de eerste fout bij DHL, maar zonnebrillen.com zou het netjes oplossen en uiteindelijk is daar dus niets van waar!

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters