Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.267 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

GEWELDIG !! Bestellen en betalen van aardbeiplantjes heel gemakkelijk. Plantjes worden geleverd met vochtige wortelkluit en verpakt in PVC-zak en kartonnen doos. En vooral, de plantjes hebben een zeer goede wortelkluit. Deze even kneuzen en planten maar. Na een paar weken zijn de plantjes in volle groei. Bedankt mensen voor de goede zorgen !! Thierry
AW
27 sep 2024
Correcte afhandeling, verzorging v.d. planten en bezorging. Alleen jammer dat het niet via Track en trace gaat, dus je weet niet hoe laat de bezorger komt. Zeer tevreden over de tips die geregeld via mail worden verstuurd. Ook het contact met hen, als je vragen hebt, verloopt prima!
Antwoord van Aardbeiplantje.nl
30 sep 2024
Zodra PostNL de pakketjes van ons ontvangt wordt er automatisch een mail verstuurd met een track & trace code. Het kan wel eens voorkomen dat de e-mail in de ongewenste folder terecht komt of dat deze om de een of andere reden niet goed doorkomt. Weet, voor een volgende keer, dat je ons hierover altijd een mailtje kan sturen. Geniet van je dag!
27 sep 2024
Wat een leuk bedrijf. De aardbeienplantjes worden perfect verpakt. Er is een boekje bijgeleverd met informatie over de aardbeienplantjes in het algemeen. Geweldig!!! Dit is de tweede keer dat we bij dit bedrijf een bestelling doen. Echt een aanrader.
27 sep 2024
2e keer dat ik plantjes bij aardbeiplantje.nl bestel. De plantjes zijn in prima conditie ontvangen. Gelijk in Bato bakken geplant en na een week al nieuwe scheuten. Uitstekende kwaliteit, kan niet wachten op het voorjaar 🤗
23 sep 2024
Keurige snelle levering. Overzichtelijke en duidelijke uitleg verzorging. Ook super handig zijn de mailtjes over tips en verzorging op het juiste moment, zo vergeet je nooit wat. Kan niet makkelijker.
3 okt 2024
wat ik heel fijn vind is , dat er een beschrijving bij zit ,van waar je op moet letten bij de doordragers de eerste bloemen er uit knippen niet te veel mest gebruiken , bedankt vrgr Ad Schrijvers
5 okt 2024
Prachtige plantjes en goed verpakt! 3 dagen in de grond en nu al het begin van uitlopers. Ben benieuwd straks in het voorjaar. Ga ze hier zeker weer bestellen als het zover is....
3 okt 2024
Mooie frisse planten ontvangen op de afgesproken dag. Er ging aanvankelijk wel iets mis bij het bestellen door een fout in de webshop maar dat heeft Alex snel opgelost. Chapeau!
27 sep 2024
Fijn contact indien nodig. Snelle correcte levering. Goede voor- en nazorg dmv allerlei tips en instructies en ....een nieuwsbrief. Top

Planyjes snel verstuurd

Plantjes snel verstuurd, prima verpakt, goede adviezen. Ze staan in de koude grond en zijn allemaal aan. Nu wachten op het voorjaar
27 sep 2024
De aardbeiplanten waren goed ingepakt. Goede uitleg hoe je met de planten om moeten gaan. Op de afgesproken tijd geleverd.
AV
Anneke v.
Spijkenisse
3 okt 2024
De bestelde aardbeiplantjes werden op 26 september goed verpakt verzonden en en middags bij ons op tijd bezorgd.
YV
yvonne v.
oostburg
3 okt 2024

op juiste dag geleverd,prima kwaliteit

op juiste dag geleverd. Plantjes prima verzorgd en prima kwaliteit. Na planten direct mooi aan de groei.
3 okt 2024
Het is perfect mijn man zei dat alles perfect was ook de uitleg en hele mooie planten
WD
wim d.
Opsterland
27 sep 2024
Alles tot in de puntjes geregeld, vooral zo doorgaan. Kwaliteit plantjes is prima!
AD
A M d.
Asperen
5 okt 2024
Perfect product. De plantjes doen zoals beschreven. Levering volgens afspraak
27 sep 2024
Plantjes afgeleverd zoals afgesproken, zagen er goed verzorgd uit
27 sep 2024
Goed nat gehouden komen al blaadjes aan zou het niet weten super.
27 sep 2024
Prima verzorgd , nu afwachten of de planten vrucht gaan dragen
AD
A. d.
Waddinxveen
27 sep 2024
In goede staat aangeleverd, goed vochtig en secuur verpakt.