Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.130 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Alleen maar positieve punten. Het bestelproces via de website is eenvoudig, duidelijk en snel. Het toevoegen en/ of aanpassen van bestellingen tot één bestelling, verliep naadloos, snel en correct. Vermeldenswaardig is het fijne contact met de klantenservice ( Eva, met fruitige groeten). Planten goed verpakt ontvangen op de afgesproken datum. Of de kwaliteit goed is, zal moeten blijken. Dag na ontvangst geplant volgens de gebruiksaanwijzing. Tot nu toe zeer tevreden.

Geweldig produkt, geweldige kwaliteit

Geweldig produkt , geweldige kwaliteit. De planten precies op de afgesproken dag in uitstekende staat ontvangen. In deze uitvoering met wortelkluitje, is planten op foutieve diepte uitgesloten en wortels blijven zo beter vochtig en worden niet beschadigd tijdens transport. Ben als zoon van vroegere plantenkweker dan ook diep onder de indruk van deze werkwijze. Jan Bax
TP
Tydtgat P.
Wevelgem,Belgium
Zeer correcte afhandeling Vlotte en correcte afhandeling door Aardbeiplantje.nl. Aardbeiplanten mooi en stevig verpakt. Ik zat allicht op het einde van de distributieronde van PostNl, want plantjes pas twee uur na deadline volgens 'volg mijn pakket' in ontvangst kunnen nemen. In de schemerdonker dan snel die dertig plantjes geplant.
BV
Ben V.
Lelystad
Bestelling ging soepel. Aflevering was een probleem. (Fout: MyParcel / PostNL) Aardbeiplantje heeft goed meegewerkt om problemen op te lossen. Ondanks zending aantal dagen later was, leken de plantjes nog goed. Zo ook geplant. Aardbeiplantje gaf aan dat als plantjes toch niet goed opkwamen, zij voor een oplossing zouden zorgen.
23 aug 2024
Ik heb al meerdere keren planten gekocht bij jullie doorgaans mooie planten.Ik had alleen vorig jaar toch 5 planten die niet aangeslagen zijn ondanks dat ik er veel aandacht aanbesteed heb Planten zijn fors aan de prijs dus dan verwacht je dat ze het ook goed doen Dat is mijn enige minpuntje Verder goed tevreden
25 aug 2024
Ik had een bedenking ivm met de overschakeling van lange wortels naar korte wortels die in potjes zaten. Ik had de communicatie daarrond gemist. Ik heb een beleefd bericht gestuurd en kreeg heel snel een correct en tot tevredenheid leidend antwoord (en dit in een drukke leverperiode). Ze werken heel klantgericht.
30 aug 2024
De planten kwamen op tijd aan ,en zagen er goed uit.het viel op dat de reguliere verse planten niet te krijgen waren ,wat een teleurstelling was voor mensen die ik ken in de volkstuin waar ik zit, vonden de power plants prijzig. Bij ons in de regio kosten planten met een kluitje 0,75 cent
1 sep 2024
De aardbeiplantjes en meststoffen zijn van uitstekende kwaliteit en worden in perfecte staat, op de aangeduide dag geleverd. (Foto van 10 geleden geleverde planten, en foto van in het voorjaar geleverde planten met nieuw blad nadat de planten ingekort werden)
JA
john a.
delfgauw
Heb de aardbeienplanten in mijn kasje uitgepoot en zijn gelijk goed aangeslagen. Ook de informatie en daarbij ook de geleverde aardbeikunstmest vind ik top .Ben hier zeer tevreden over. Ik verwacht komend jaar veel lekkere aardbeien! Vr Gr John Angenent.

Prima service

Door onverwachte omstandigheden moest ik een paar dagen naar het buitenland op het moment dat de planten geleverd zouden worden; geen probleem. De levering werd naar een later tijdstip verplaatst. Bijzonder vriendelijk contact en goede kwaliteit planten.
31 aug 2024

Combipakket met 20 plantjes

Ik had een combipakket gekocht met 20 plantjes. Aardbeienplanten waren netjes verpakt en keurig geleverd op de afgesproken dag. Dezelfde dag gepland (nu een week geleden). Ze groeien allemaal al goed. Volgende week de bijgeleverde meststof toevoegen.

Goede ervaring

Ik had per ongeluk twee keer besteld. Ik kreeg snelle reactie op mijn mail, de tweede bestelling werd geannuleerd en ik kreeg het geld binnen 2 dagen terug. De eerste bestelling kwam zoals gepland binnen, met sterke planten die goed zijn aangeslaan.
SD
sjoerd d.
Ossendrecht

Klein plantje

Bij aankomst vonden wij het vrij kleine plantjes. Wat we gewent zijn van wat grotere, in omvang en wortels. Ze zagen er wel gezond uit en allemaal gelijk qua grote. Verders perfect en hopen op een goede oogst. Met Vriendelijke Groet, Sjoerd
1 sep 2024
Alles netjes verpakt en mooie gezonde plantjes levertijd strikt nageleefd en ook nog gratis voeding erbij .en een handboekje. Ik weet wel waar ik ze in de in de toekomst zal bestellen Dank voor de service Louis
RS
Rite S.
Mechelen

Lekkere aardbeien

Reeds meermaals aardbeiplantjes (powerplants) besteld via de website en steeds kregen we een zorgvuldig verpakte zending van plantjes, die goed aanslaan in onze moestuinbakken en het jaar erna veel vruchten geven.
2 sep 2024
planten waren op afgesproken datum geleverd ,keurig verpakt zo kwamen ze vers op de bestemming aan.Beter kan eigenlijk niet. planten zitten nu 10 dagen in de grond en zijn perfect aangeslagen.
25 aug 2024

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt

Duidelijke omschrijving wat ik wanneer kon verwachten en precies zo en op tijd geleverd. Met in d e erpakking nogmaals de juiste omschrijving en handleiding voor gebruik. Wat mij betreft een 10
25 aug 2024
Keurig ontvangen op de gewenste datum, aardbeien staan al lekker te groeien in de losse grond. Doordat het op de juiste tijdstippen een buitje doet genieten ze daar extra van.
WH
Wessel H.
Blokker
1 sep 2024
Mooie forse kwaliteits aardbeiplanten. Goede wortelstructuur waardoor ze vrij snel aan slaan. Snelle levering van de zorgvuldig ingepakte planten. Kortom: een prima koop!
1 sep 2024
Altijd fijn om een bestelling via Aardbeiplantje.nl te doen. Gezond plantmateriaal, gericht advies en prima opvolging. Ik koop alleen nog mijn plantjes bij dit bedrijf.