Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.131 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

23 aug 2024
ik heb meerdere bestellingen geplaatst de laatste twee jaar en dit is zonder problemen verlopen. Ik heb geen opmerkingen en kan dit bedrijf voor iedereen aanraden.
23 aug 2024
De planten zijn van goede kwaliteit. Op vragen krijg ik altijd correkt antwoord. Planten worden geleverd op afgesproken datum en naar volle tevredenheid.
Altijd prima planten, dit jaar met de plugplanten was het helemaal súper. Nieuwsbrieven met tips zijn ook fijn, en gelukkig niet té vaak. Aanrader dus.
JV
Jan v.
Den Haag
Een snelle levering en goed verpakt. De plantjes zagen er heel goed uit en heb ze een dag later in de grond gezet. Ze staan er nu prima bij.
PB
Petra B.
Beverwijk
26 aug 2024
Snel binnen, plantjes doen het ook nog na paar dagen in de koelkast. Duidelijke beschrijving en tips erbij plus een mail met tips daarna.
1 sep 2024
De versheid van de planten. Ze staan er nog prachtig bij in de grond. Op zich zijn ze vrij duur maar dan heb je ook een goed produkt.
MV
Mario V.
Belgien
20 aug 2024
Mooie verzorgde plantjes. Kwalitieve plantjes met veel voldoende wortelkluit die snel aan de groei gaan. Optijd en keurig afgeleverd.
HV
Hanneke v.
Fryslân

Keurig verpakt!

Keurig verpakt in kleine tray met de afzonderlijke plantjes in een klein eigen potje. Kluitjes van de plantjes waren mooi vochtig.
30 aug 2024
perfecte aardbeiplanten zeer goede groeikracht ruime keuze (inclusief korona) jules dupont dit mag in de reclame gebruikt worden
23 aug 2024
Snelheid waarmee de aardbeiplantjes verzonden zijn, na de berichtgeving en de kwaliteit van de plantjes , alsook de verpakking.
JB
J B.
HANSWEERT
Waren prachtige plantjes,met een mooi wortelgestel, gelijk 4 september geplant en nu 9 september komen de eerste blaadjes al.
25 aug 2024

de planten werden op tijd geleverd en…

de planten werden op tijd geleverd en waren van bizonder goede kwaliteit; mooi met kluit. niet eerder mee gemaakt zo gaaf.
25 aug 2024
Planten werden in prima conditie bezorgd. Ze doen het ook al heel goed. Ook fijn dat er adviezen bijgesloten zaten. Bedankt😁

Aanrader

Website is heel overzichtelijk. De aardbeiplantjes op tijd en goed verpakt geleverd. De volgende keer weer hier bestellen!
23 aug 2024
Mooie goed gewortelde planten. Keurig geleverd. Twee plantjes dood gegaan. Eigen planten daar voor in de plaats geplant.
30 aug 2024
Het was precies zoals jullie het verteld hebben. Topvers, meteen gepoot en ze staan mooi te wezen in mijn moestuin
20 aug 2024

Prima hengelsport website

Fijne en duidelijke website, goede producten, redelijke prijzen, snelle levering etc. Beveel het een ieder aan.
1 sep 2024
De plantjes zien er heel goed uit. Stevig verpakt. Ze staan nu een week in mijn moestuin en doen het goed.
30 aug 2024
Keurig op tijd geleverd en frisse planten die ik meteen in de grond gezet heb -alles groeit nu zichtbaar.
1 sep 2024
Verzending was prima verzorgd, plantjes lijken aan te slaan, ik wacht nog even met een final beoordeling