Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.132 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

zeer goede service, duidelijke uitleg. mooi plantmateriaal, leuk en duidelijk boekje erbij is top
Planten kwam goed aan, meteen in de grond gezet,nu na de regen staan ze er prachtig bij,blij mee.

Top kwaliteit

Mooie, goed gewortelde plantjes. Zeer goed verpakt. Al bij al solide product met zorg behandeld.
23 aug 2024
planten waren goed verpakt zagen er prima uit ze zijn in tuin goed aangegaan staan er goed bij
6 sep 2024
Bestel al jaren aardbeienplantjes. Elk jaar een goede opbrengst. Mooie plantjes en goed verpakt
30 aug 2024
Reeds jaren klant en steeds correcte uitvoering van het bestelde. Gezonde en stevige plantjes.
6 sep 2024

Geleverd zoals voorzien - mooie plantjes

Geleverd zoals voorzien, plantjes mooi verpakt - nu hopen dat we een mooie oogst krijgen. :)
23 aug 2024
Dat je hele goed planten krijgt en dat je hele goede informatie krijgt hoe je het moet doen.
6 sep 2024

Zeer goed advies vriendelijk en kwaliteit planten.

Zeer goed advies vriendelijk en behulpzaam bij eventuele vragen. En topkwaliteit product.
29 aug 2024
Het waren mooie planten doordat ze in potjes zijn opgekweekt is het ook gemakkelijk planten
1 sep 2024
Prachtige planten keurig volgens afspraak geleverd.. Leerzaam boekje er bij. Erg tevreden.
23 aug 2024
Vlotte levering, goede communicatie en plantjes slaan binnen week aan met nieuwe blaadjes!

Mooie plantjes

Plantjes zagen er mooi uit, aarde was goed vochtig. Gelijk geplant, staan mooi in de pot.
de verpakking kan beter vooral de plastick kunstmestverpakking verder geen aanmerkingen
26 aug 2024

super levering

Levering precies op de afgesproken tijd, plantjes goed verpakt en van prima kwaliteit
De concrete datum van levering, en de verzorgde bestelling van de prachtige planten
FK
Frans K.
Middelburg

Prima bedrijf!!

Perfect op de vooraf afgesproken datum geleverd. Goed en heel beschermd verpakt.
Snel bezorgd en goed verpakt. Veel info op website en in folder bij bestelling
30 aug 2024
De planten waren super en van goede kwaliteit, geen problemen met verzending
1 sep 2024
Afgesproken om een bepaalde datum te leveren en perfect op die dag geleverd