Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.132 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

geen titel

De aardbeiplantjes werden op de aangegeven datum geleverd en groeien al. Voor mij hoeft er niets beter.
30 mrt 2024
Plantjes zo snel mogelijk geplant en ze doen het prima, nu nog het mooie weer en dan komt het wel goed.
Mooi op tijd ontvangen en keurig verzorgd verpakt.Direkt geplant en na een week zie ik dat ze aanslaan.
16 apr 2024
al vaker bestel was telkens goed plantjes gaan snel groeien en hopelijk straks weer lekkere aardbeien
7 apr 2024
Het gemak dat de planten per post komen en wat erg goed het het begeleidend schrijven en het boekje
Bestelling keurig verpakt aangekomen inmiddels al een aantal weken in bakken, en ze slaan goed aan.
24 mrt 2024

Afwachten

Blij met mijn aardbeiplanten en alle tips die ik erbij krijg, benieuwd naar de oogst dit seizoen
Mooi verpakt wel een beetje kleine groen. Plantjes Gelijk gepoot dus hoop dat ze gaan groeien??
Heb nog geen resultaat, misschien over 2wk. Ik heb ze net pas geplant. In de pijp op de foto.

Zo als besteld

Geleverd volgens de bestelling en op de dwtum die was gemeld. Goede kwaliteit in mijn ogen.
Goede en duidelijke instructie. Ook goed verpakt en snel bezorgd. Kwaliteit ook in orde! Top.

vragen en opmerkingen direct opgepakt

Kreeg op een korte termijn uitleg over de kwaliteit van de plantjes (door blad door koeling)
Levering volgens afspraak en de planten staan in de grond. Ze lijken allemaal aan te slaan.
mooie plantjes. Afspraken nagekomen. En nu nog aardbeien. Nu 4 sterren en bij aardbeien 5.
20 apr 2024

Met goed advies nu zelf aan de slag

Vriendelijk, een gevoel van we hebben tijd om je te adviseren en snelle correcte levering
Sommige plantjes hebben blaadjes,dus dan twijfel je bij de andere of plantje wel leeft.
31 mrt 2024

service

wat problemen met de site, maar Eva heeft de bestelling en op gewenste datum geregeld.
Je wordt netjes geïnformeerd wanneer de plantjes komen, alles is ook netjes verpakt.
Prima snelle levering, helemaal goed..alleen alleen 17 plantjes geleverd i.p.v. 20.
4 sterren omdat we nog moeten ervaren of ze aanslaan en hoe. Maar het lijkt goed!