Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.130 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

6 jun 2024
30 mei 2024
28 mei 2024
23 mei 2024
Ja, dat was even herplanten. Wegens bouwen nieuwe schuur had ik de in het september gekochte plantjes in nov opnieuw verpoot. Die hebben het niet overleefd. De helft die niet opnieuw verpoot werd doet het wonderschoon. Inmiddels heb ik nieuwe planten bijgepoot twee weken geleden en die gaan enthousiast aan de groei beginnen. Ik ben er blij mee. Op een andere tuin waar ik vorig voorjaar heb gepoot zijn de vroege planten reeds in de knop. De late planten starten nu ook op. Komende zomer lekkere aardbeien verwacht ik nu een deel vd planten in het tweede jaar zijn. Op de foto rechts aanpoot van sept 23 en links op de foto van 2 weken geleden.
Duidelijke website. Goed vooraf aangegeven op welke dag de levering (pas een paar weken later) zou zijn. Wat kan beter? De levering was een paar weken later. Ik had dat duidelijk in mijn agenda opgeschreven, maar kan me voorstellen dat klanten een dag van te voren nog een reminder willen ontvangen. Jammer was dat we er de hele dag voor thuis moesten blijven omdat we geen bericht van Post.nl kregen. Dat kan veroorzaakt zijn door Post.nl of door de relatie tussen uw organisatie en post.nl. met vriendelijke groet, Els Jacobs
13 apr 2024
De plantjes op de aangevraagde dag geleverd. Had het smulpakket doordragers ,gekoelde powerplays besteld en dacht dat dit toch mooie plantjes waren,maar het waren 20 kleine vergane plantjes. Heb ze toch in mijn bakken gezet op goed geluk! Ik hoop dat ze zullen aanslaan en hoop dat ik de volgende keer echte powerplays mag ontvangen en geen uitschot. Andere keren was ik super tevreden,u kunt misschien een andere oplossing vinden voor het verzenden,geen plastiek zak waarin de plantjes rotten wat dit maal het geval was.
Jullie website is erg verwarrend: er wordt namelijk een "leveringsdatum" gevraagd, ook voor niet plant gerelateerde goederen. Zonder invullen van die leveringsdatum is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen. Telefonisch contact met jullie medewerkers daarentegen waren duidelijk en verhelderend. Zeer positief is dat jullie beloven op woensdag te leveren wat correct en op tijd door Post.NL is gebeurd.
30 mrt 2024
110% tevreden over de levertijd! Ik vroeg me namelijk aan het begin van de leverweek af of de plantjes die ik maanden geleden besteld had wel op de 22 maart zouden komen. Op de 21e om 20:00 uur een mail over de levering, op de 22e om 10 uur ontvangen en om 15:00 uur zaten de plandjes in de grond. Mede dankzij de goede instructie en het mooie boekje hoe ik ze kan onderhouden en overige tips.
Duidelijke communicatie. Ook de teeltinformatie bevalt me goed! Deze keer nam ik biologisch plantmateriaal, omdat ik nooit middelen of kunstmest gebruik, echter de plantjes kwamen van een andere teler, af te lezen aan de plantinfo en de planten waren wel heel erg klein. Ik moest echt goed zoeken om de plantjes te vinden. Volgende keer kies ik weer voor planten uit hun eigen kwekerij.
Ik had een bestelling dd 10 jan 24 nr. 146789 Had besteld 1 x 20 dikke daroyal planten en u levert 4 verschillende soorten. Ik heb gelijk naar u gebeld en u of een van uw medewerkers zei dat ik per ongeluk een smalpakket had gekregen en hij zou andere planten daroyal toesturen. Ik zei hem nog dat ik dat erg netjes opgelost vond maar dat is het vervelende er is niets geleverd
De verpakking was beschadigd. Daardoor werd het de eerste keer niet afgeleverd, maar teruggestuurd. Tweede keer was de verpakking ook niet helemaal ongeschonden. De doos werd ondersteboven afgeleverd, waardoor de aardbeienplanten onderin de doos zaten. Misschien duidelijk aangeven wat onder en boven is. Verder staan de planten nu prima in de Batobakken. Ziet er goed uit.
13 apr 2024

Aardbeien smullpakket

Aardbeien plantjes netjes per soort verpakt, incl steek etiketten. Boekje erbij met tips. - Welke grond - Poot diepte - Plant afstand - Etc. Keuze moment voor bezorging bij bestellen. zodat je ook in de gelegenheid ben om voor te bereiden en direct kan poten en tijd hebt bij aflevering. En goeie track en trace. Nu moet de zon de rest doen 😉
snelle reactie. vriendelijk en goede plantjes. Ook de bestelde batobakken erg fijn. aan t einde vd bestelling plaatsen was het onduidelijk of de datum onderaan de mail de leverdatum was of dat ik hier juist een leverdatum moest kiezen. misschien kan hier nog iets aangepast worden. Geeft meer duidelijkheid. groet Mark
Ik kan er natuurlijk nog niet veel over zeggen want het belangrijkste is natuurlijk dat ze veel, lekkere aardbeien gaan geven. Ze zijn in ieder geval goed aangekomen. Ik had 2 setjes besteld, 1 om cadeau te doen. Jammer genoeg zat er maar 1 boekje bij. In het setje wat ik gehouden heb zaten 19 i.p.v. 20 plantjes.
Zat niet veel groen aan.Ik hoop dat ze het doen in de groentetuin. Misschien hoort dit zo en gaan ze straks wel uitspruiten. In het verleden eerder planten gekocht maar dat waren geen power plants. Verder oke hoor ook de verpakking prima. Deze aardbeien staan er nu een week in en dus nog weinig iets van te zeggen.