Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.131 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Duidelijke communicatie. Ook de teeltinformatie bevalt me goed! Deze keer nam ik biologisch plantmateriaal, omdat ik nooit middelen of kunstmest gebruik, echter de plantjes kwamen van een andere teler, af te lezen aan de plantinfo en de planten waren wel heel erg klein. Ik moest echt goed zoeken om de plantjes te vinden. Volgende keer kies ik weer voor planten uit hun eigen kwekerij.
Ik had een bestelling dd 10 jan 24 nr. 146789 Had besteld 1 x 20 dikke daroyal planten en u levert 4 verschillende soorten. Ik heb gelijk naar u gebeld en u of een van uw medewerkers zei dat ik per ongeluk een smalpakket had gekregen en hij zou andere planten daroyal toesturen. Ik zei hem nog dat ik dat erg netjes opgelost vond maar dat is het vervelende er is niets geleverd
De verpakking was beschadigd. Daardoor werd het de eerste keer niet afgeleverd, maar teruggestuurd. Tweede keer was de verpakking ook niet helemaal ongeschonden. De doos werd ondersteboven afgeleverd, waardoor de aardbeienplanten onderin de doos zaten. Misschien duidelijk aangeven wat onder en boven is. Verder staan de planten nu prima in de Batobakken. Ziet er goed uit.

Aardbeien smullpakket

Aardbeien plantjes netjes per soort verpakt, incl steek etiketten. Boekje erbij met tips. - Welke grond - Poot diepte - Plant afstand - Etc. Keuze moment voor bezorging bij bestellen. zodat je ook in de gelegenheid ben om voor te bereiden en direct kan poten en tijd hebt bij aflevering. En goeie track en trace. Nu moet de zon de rest doen 😉
snelle reactie. vriendelijk en goede plantjes. Ook de bestelde batobakken erg fijn. aan t einde vd bestelling plaatsen was het onduidelijk of de datum onderaan de mail de leverdatum was of dat ik hier juist een leverdatum moest kiezen. misschien kan hier nog iets aangepast worden. Geeft meer duidelijkheid. groet Mark
Ik kan er natuurlijk nog niet veel over zeggen want het belangrijkste is natuurlijk dat ze veel, lekkere aardbeien gaan geven. Ze zijn in ieder geval goed aangekomen. Ik had 2 setjes besteld, 1 om cadeau te doen. Jammer genoeg zat er maar 1 boekje bij. In het setje wat ik gehouden heb zaten 19 i.p.v. 20 plantjes.
Zat niet veel groen aan.Ik hoop dat ze het doen in de groentetuin. Misschien hoort dit zo en gaan ze straks wel uitspruiten. In het verleden eerder planten gekocht maar dat waren geen power plants. Verder oke hoor ook de verpakking prima. Deze aardbeien staan er nu een week in en dus nog weinig iets van te zeggen.
LS
lotus s.
Losser
13 apr 2024

prima zaak met ook goed prijs kwaliteit verhouding

- veel info, ook in boekje - snelle levering Het zou handig zijn als wat extra kaartjes bijgeleverd kunnen worden om bij de aardbeien planten in bakken of bedden te zetten, zodat je goed weet wat waar staat. Zag net ook info over nog te verwachten aardbeien voor dit jaar. Had dat liever eerder gelezen.
13 apr 2024
Stevige planten tijdig geleverd zoals beloofd. Ze zaten precies wel al even in de verpakking dus flink wat rotte bladeren moeten wegsnijden er blijven sowieso gezonde plantjes over. Mocht dat lukken: kijk aub uit naar verpakking en tape zonder plastiek zodat we alles makkelijk kunnen composteren
Van de 40 plantjes die ik had besteld leken er 4 in eerste instantie niet goed aan te slaan. Dit trekt nu bij. Het viel mij op dat er een aantal plantjes erg klein waren toen ik ze pote, ik had mijn twijfels of deze het zouden redden. Waarschijnlijk waren dit deze 4.
Ik vind de plantjes heel sterk lijken door de wortels en het begin vh plantje! Het enige wat ik als tip kan geven is een update vd bestelling tussendoor. Ik heb even gedacht dat ik ze niet meer kreeg maar gelukkig wel gekomen! Ze groeien nu al n beetje 🍀
ze zijn mooi aangekomen maar kan eigenlijk nog geen beoordeling geven ze zijn net 2w hier en er hangen dus nog geen aardbeien aan hé. een deel is wel al aan de groei begonnen. heb er een fotootje bijgedaan vd maxim aardbei, je ziet deze is ah groeien
20 apr 2024
Er waren ook vrij kleine stekken bij die ook langere tijd nodig hadden om aan te slaan. Dit gebeurde wel maar had wel even nodig. Ik ben wel vergeten om in het begin een foto te maken sorry. Daardoor stuurde ik mijn beoordeling wat later in.
De plantjes zijn allemaal goed gestart. In mijn bestelling zaten verschillende soorten aardbeiplantjes. Het zou prettig zijn als de plantjes per soort verpakt waren. Nu maar afwachten hoe de aardbeien groeien en gaan smaken. Ik ben benieuwd.
door het natte voorjaar kon ik de planten niet in de volle grond planten ,heb uit nood de planten in groten bloempotten gepoot en nu maar wachten op de zon Hoop toch nog op een flinke oogst .Ben zeer te vreden over dr planten

Interessante webwinkel met kwaliteitsvolle planten tegen een goede rijs

De aardbeiplanten werden op de geplande datum geleverd maar konden pas de volgende dag geplant worden. PostNL liet weten dat de bestelling tussen 18 en 22 uur zou plaats vinden maar het bleek bijna 1u30 vroeger (rond 16u45)

Goede gewortelde plantes

De eerste aflevering heeft post.nl wegens beschadiging terug gestuurd. Nadat wij het Aardbeiplantje hiervan op de hoogte hebben gebracht is dit direct geregeld en hebben we nu mooie goede doorgewortelde gezonde plantjes.
30 mrt 2024
Kan duurzamer. Afspraak is afspraak. Precies op t juiste moment geleverd. Jammer dat de verpakking opgevuld is met plastic en groter is als nodig c.q. niet duurzaam.k moet nu afwachten hoe de plantjes zich ontwikkelen.
28 apr 2024

20 frigo aardbeiplanten.

20 frigo 'dikke' aardbeiplantjes die vanwege het koude weer nu nog niet heel snel groeien. Snel geleverd met een prachtig wortelstelsel. Het enige dat ontbreekt is zon. De eerste aardbeien gaan dus wat langer duren.
AH
Anna H.
ERMELO
22 apr 2024

Geleverd op de dag zoals aangegeven, al snap ik niet helemaal dat de standaard bezorgmomenten ook gelden voor bestrijdingsmiddelen. Verder al een aantal keer besteld bij aardbeienplantje en zeer tevreden!