Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.132 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

31 mrt 2024

60 aardbeiplanten

Alle 60 planten waren gezond en leefden direct op. Er zat wel veel verschil in de grootte per plant en ook het verschil van de wortels was groot. Even duimen of ze allemaal dezelfde groeikracht hebben.
30 mrt 2024
Op de afgesproken dag bezorgd. Planten direct in de grond gezet, nu een week geleden. Het is te vroeg om te kunnen bepalen of ze goed aanslaan. 2 bundeltjes Lambada 21 ipv 20 per bundel. Netjes toch?
21 apr 2024
Mooie plantjes die allemaal nu in de grond staan. Ik geef 4 sterren omdat ik nog niet kan beoordelen of er veel en lekkere aardbeien aan komen. Over een half jaartje nog eens vragen. 🍓🍓🫶🫶
Plantjes goed verpakt. nu 2 weken verder hebben alle 40 de planten al nieuw blad van uit de wortel. Heb alleen niet het boekje met tips er bij gekregen. Nu wachten tot we kunnen oogsten.
3 mei 2024

Prima product, communicatie kan beter

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende kwaliteit qua product. Een aantal keer telefonisch onbereikbaar. Product niet bezorgd op gewenste datum; moest ik achteraan bellen.
levering is 1 keer per week wat voor geen probleem was. niet alle 20 plantjes waren even mooi, zaten wel een paar mindere tussen. voor de rest goed verpakt en mooi boekje erbij
Alles was prima verzorgd en verpakt en kwam op de afgesproken tijd. Van een soort zaten er 4 in i.p.v. 5. Geen drama, kan wel eens voorkomen, misschien een aandachtspuntje.
21 apr 2024
Ik ontving een bosje plantjes waarvan ik dacht dat het nooit wat zou worden. Tot mijn grote verbazing komen ze allemaal op en zie ze elke dag groeien. Geweldig
mijn 1e ervaring met aardbeiplantje.nl info via het website uitstekend bestelling en reservering uitstekend datum bezorging uitstrekend advies uitstekend
RP
Rina P.
Amsterdam
30 mrt 2024
Aardbeienplantjes voor het eerst besteld. Plantjes waren goed verpakt en verstuurd. Plantjes zagen er goed uit. Nu is het wachten op de witte aardbeien🙂
De plantjes zijn goed aangekomen , en ik vond het geweldig dat er een boekje bij was over hoe je de plantjes planten , en wanner je ze moest mesten.

Prima plantjes, verpakking kan beter.

Prima plantjes, echter de wijze waarop ze verpakt waren kon beter. Door het transport waren ze uit het plastic gekomen en lagen ze los in de doos.
30 mrt 2024
Er waren 2 plantjes bij de levering , waaraan ik twijfelde of die wel zouden groeien maar ze beginnen nu uit te lopen. Voor de rest was alles OK.
de plantjes zagen er goed uit en waren netjes verpakt. ze staan nu een week in de grond en beginnen al uit te lopen dus dat ziet er goed uit.
30 mrt 2024
Betrouwbare leverancier, meedenkend en oplossingsgericht gericht . De aarbeien plantjes en rassen kunnen verwisseld worden bij het inpakken.
30 mrt 2024
netjes verpakt. duidelijke beschrijving goed verzorgd product nu afwachten of het resultaat van de aardbeien aan de verwachtingen voldoen.
30 mrt 2024
alles wat ik besteld hb op de juiste datum ontvangen,verder de plantjes in de grond gezet en eerst maar eens afwachten hoe ze het gan doen.
De plantjes zijn volgens afspraak op tijd geleverd, met een duidelijke handleiding. Helaas waren enkele plantjes van een lage kwaliteit.

Vraag nog eens over vier weken!

Goede verpakking, netjes bezorgd , informatieve brief erbij. Nu afwachten of alles goed aanslaat. Veel te vroeg om nu alles te beoordelen.
nou moet nu eerst wachten of ze het wel doen dus deze mail wat later sturen maar de plantjes zagen er goed uit dus er wel vertrouwen in