Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.132 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

ik Adriaan uit Andijk ben tot nu toe tevreden. goede aflevering inmiddels geplant. nu volgens advies bemesten en hopen op goede oogst
13 apr 2024
Goed gewortelde plantjes. Wel jammer dat er een aantal steeltjes geknakt waren en er zaten plantjes vastgeknoopt tussen het plastic
De gekoelde aardbeien zagen er perfect uit en ze lopen na een week al uit met groene blaadjes. Zelfs al een bloemetje verwijderd
11 mei 2024

Makkelijk te bestellen, goede levering volgens afspraak.

Makkelijk te bestellen, goede levering. Echter controle op aantal uitvoeren, ik bestel 20 planten en krijg er slechts 17.

Tevreden, afhalen kan beter

Het afhalen van planten op zaterdagochtend zou wat beter georganiseerd kunnen worden. Voor de rest ben ik zeer tevreden.
17 mei 2024
Plantjes groeien goed, maar na 2 weken nog te vroeg om te gaan snoepen..... het ziet er in elk geval veel belovend uit.
De planten slaan meteen prima aan. Het ziet er na korte tijd al heel goed uit. Nu even afwachten hoe de oogst zal zijn.

Sterke planten

Ze staan net een weekje in mijn volkstuin en beginnen al goed uit te lopen. Ben heel benieuwd wat er aan gaat komen!
Fijne en duidelijke website. Ook de levering verliep soepel met duidelijke communicatie omtrend het aflever moment.
De plantjes slaan goed aan en zien er goed uit. Nu even aan kijken hoe het verder gaat. Nu geen verbeter punten.
22 apr 2024
Ik kreeg de plantjes snel en goed ingepakt. De informatie boekje die erbij zat, was ook super handig. Bedankt
10 mei 2024
Prima ervaring Bestelling kwam niet op woensdag maar op donderdag. Plantjes zijn echt goed. Mooi boekje erbij
Aardbeien waren goed verpakt , dat was fijn want door de regen konden ze pas na een paar dagen worden geplant

Prima

Planten zijn goed verpakt , en ze slaan snel aan na het planten , er zit een boekje met veel informatie erbij.
Correcte behandeling van het totaal plaatje Zowel info,bestelling,aflevering en steeds vlot e-mail verkeer👍

goed

duurde ongeveer een week voor ik de plantjes binnen had. Verder geen problemen, plantjes zitten in de grond..
1 van de 20 dood, verder mooie gezonde plantjes,afwachten wat de opbrengst is, vraag over half jaar maar weer
Als ze ook nog goed dragen worden het zomaar 5 sterren. bezorging was prima en ze zijn goed aangeslagen.

geen titel

De aardbeiplantjes werden op de aangegeven datum geleverd en groeien al. Voor mij hoeft er niets beter.
30 mrt 2024
Plantjes zo snel mogelijk geplant en ze doen het prima, nu nog het mooie weer en dan komt het wel goed.