Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
29 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Eigenlijk wilde ik 4,5 sterren geven, maar dat lukte niet. De halve die ik open liet, is, omdat ik sommige dingen in de communicatie wat onduidelijk vind. Dit betreft onder andere het bonus spaarsysteem; want waarom geen stukje tekst met uitleg op de website hierover? En daarnaast bij het gebruik maken van Klarna weet ik nu nog steeds niet of ik zelf of Nordic Nest een retour bij Klarna aan moet geven. Dat soort onduidelijkheden geeft soms een gevoel van gebrek aan overzicht, terwijl ik denk dat het prima is op te lossen met een beetje meer uitleg op de website. In al het overige vind ik Nordic Nest een hele fijne webwinkel. De producten zijn over het algemeen van hele hoge kwaliteit en de medewerkers zijn enorm vriendelijk en behulpzaam als er zich een probleem voordoet. Ik ben een tevreden klant.
Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven.
Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft.
Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst.
Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt.
Communiceren is niet het sterkste punt.
Het voelt niet goed.
Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.
Foutieve en onduidelijke info. op de website.
Wel vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Beoordeling melden
16 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb tot twee keer toe niet ontvangen wat ik had besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
2 sep 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Ik zie dat u inmiddels een terugbetaling heeft ontvangen, maar mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u altijd weer contact opnemen met onze klantenservice.
Wij wensen u een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
Zonder overdrijven, tot 5x toe een mail gekregen dat de bestelling vertraagd was. Heeft uiteindelijk meerdere maanden geduurd.
Fijn dat er steeds een mailtje werd gestuurd, aan de andere kant geen enkele info over de waarom en verwachte leverdatum.
Product was in goede staat, mooi, etc
Beoordeling melden
26 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds mijn laatste bestelling niet in zijn geheel ontvangen. Er mist nog rode kleine kratjes.
Beoordeling melden
19 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Het wordt wel geleverd, maar niet op tijd
De levering was later dan het volgens de website zou zijn.
Beoordeling melden
5 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Helaas was de lamp die we besteld hadden defect. Daarbij heb ik na twee weken retour zending nog steeds geen ontvangst bericht ontvangen laat staan mijn geld bedrag van €111 terug gestort. Jammer dat we deze negatieve ervaring hebben bij onze eerste bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
15 apr 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij hebben contact gezocht via mail om deze situatie zo snel mogelijk voor u op te lossen.
Ons excuses dat dit zo lang heeft moeten duren.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
17 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Product is goed. Alleen de bezorger waarmee jullie werken, Budbee, is een ramp. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar, hebben een slechte klantcontact, ze lossen mijn probleem niet op terwijl ze er verantwoordelijk voor zijn. Nordic ga niet in zee met Budbee
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 feb 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het product dat u hebt ontvangen. Echter, we betreuren het ten zeerste om te vernemen over de moeilijkheden die u hebt ondervonden met onze bezorgpartner, Budbee. Uw ervaring met hen voldoet niet aan de normen die we nastreven, en we bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We begrijpen het belang van betrouwbare en responsieve bezorgdiensten, daarom bieden we alternatieve opties voor verzending aan. In het afrekenproces kunt u DHL selecteren als uw voorkeursvervoerder als u in de toekomst liever niet met Budbee wilt werken. We willen ervoor zorgen dat u van begin tot eind een positieve ervaring hebt, inclusief het bezorgproces.
Nogmaals onze excuses voor eventuele frustratie of ongemak, en we waarderen uw feedback. Als er nog iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
28 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
retour
Een deel van mijn bestelling heb ik als retour aangemeld. Hierop kreeg ik een mail van Nordic Nest met de mededeling "hou je telefoon in de gaten" Dat heb ik gedaan. Inmiddels zijn we bijna 3 weken verder.Niets van Nordic Nest verder gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
2 jul 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat het niet helemaal duidelijk was hoe u uw retour moet aanmelden.
U kunt uw retourzending zelf aanmelden via Budbee met de tracking link die u bij de levering heeft ontvangen. Geef via de link aan op welke dag en tijdstip u uw retour wilt laten ophalen. U heeft geen retourlabel nodig - de chauffeurs van Budbee brengen deze mee als ze uw retourpakket komen ophalen.
Zodra uw retourzending door ons is behandeld, krijgt u van ons bericht via e-mail.
Wij bieden ook de mogelijkheid om een retourlabel te ontvangen. In dat geval sturen wij u per e-mail een verzendlabel, dat u zelf kunt afdrukken en direct aan het pakket kunt bevestigen; vervolgens brengt u het pakket naar een dichtstbijzijnd PostNL-punt voor verzending.
Meer informatie over het retourneren van een product vindt u ook op onze website https://www.nordicnest.nl/klantenservice/retourbeleid/
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
17 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
I took very long (29 days) for the package to arrive. Several conversation with help desk and every time they came with different explanations…
Also some things arrived broken, atm no response regarding refund.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 feb 2024
Dear Customer,
Thank you for taking the time to leave us feedback!
We sincerely apologize for the delay you experienced in receiving your package. We understand how frustrating this must have been, especially after several conversations with our help desk where different explanations were provided. This is not the level of service we strive for, and we regret the inconvenience caused.
Regarding the damaged items you received, we want to assure you that we took your report seriously, and we have since dispatched replacement items. We hope these new items have arrived in good condition. If not, or if there are any further issues, please let us know so we can take immediate action.
Once again, we apologize for the inconvenience you have experienced. We appreciate your patience and understanding.
Best regards,
Nordic Nest
19 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Slecht verpakt, waardoor meerdere keren het servies kapot aan is gekomen. Gelukkig heeft de klantenservice ons wel goed geholpen, maar uiteindelijk heeft het lang geduurd voor we alles heel in huis hadden.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
23 nov 2023
Beste klant,
Dank u wel voor het delen van uw ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ondervonden met de verpakking van uw bestelling.
Het spijt ons te horen dat het servies meerdere keren beschadigd is aangekomen. Onze excuses voor de frustratie en vertraging die dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw begrip in deze kwestie.
Het is fijn om te horen dat onze klantenservice u goed heeft kunnen helpen! Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u graag opnieuw contact met ons opnemen.
Nogmaals dank voor uw begrip, en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u een vlekkeloze winkelervaring te bieden.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
29 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Levertijd ruim overschreden door achterstand in het magazijn. Informatie daarover volgde pas toen de oorspronkelijke levertijd bijna verlopen was. Het betrof een cadeau en was dus te laat.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
9 feb 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de levering van uw bestelling. Het is spijtig te horen dat de informatie over de achterstand in ons magazijn pas werd gecommuniceerd toen de oorspronkelijke levertijd bijna was verstreken. We begrijpen volledig dat dit extra stress met zich meebracht, vooral omdat het om een cadeau ging dat te laat arriveerde.
We streven ernaar om onze klanten een naadloze en tijdige service te bieden, en het is duidelijk dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen intern stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dergelijke communicatieproblemen in de toekomst worden vermeden.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
23 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Spullen zijn best ok. Maar als je wat retour stuurt, duurt het erg lang voor je je geld terug krijgt. Ik wacht hier al op vanaf 1 december 2023. Meer dan 3 weken dus! Dat is niet ok☹️.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
25 jan 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Spijtig om te zien dat u nog niks over uw retourzending heeft gehoord!
Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen.
Met vriendelijke groet, Nordic Nest
16 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd, zending in 3 etappes en beschadigd artikel gekregen. Ons is beloofd een vervangend exemplaar na te sturen maar tot op heden niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
19 feb 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat ontzettend spijtig om te horen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad! Wij nemen direct contact met u op om deze situatie op te lossen!
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
1 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Een deel van de bestelling werd na ruim 2 maanden pas geleverd. Uiteindelijk is, na meermalen overleg, een deel van de bestelling apart geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
4 jan 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal u binnenkort helpen met dit probleem.
Wij wensen u een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest
16 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Mooie producten, maar klantenservice is slecht
Mooie producten, maar bij een defect product reageert de klantenservice niet binnen de gestelde 2 tot 3 werkdagen en zelfs niet binnen een week.
Beoordeling melden
Antwoord van nordicnest.nl
19 feb 2024
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Het spijt me te horen dat wij u een defect product hebben gestuurd! Dit is uitraard niet de bedoeling en wij zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Onze claimsafdeling heeft op het moment een iets langere antwoordtijd, maar ik heb mijn collegas direct gevraagd of ze vandaag een reactie kunnen sturen met een goede oplossing.
Met vriendelijke groet,
Nordic Nest