Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden470 beoordelingen in totaal

15 sep 2023
Ik ben onlangs naar Van Dael Schoenen in Arnhem gegaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de winkel en de service die ik heb ontvangen. De winkel zelf is prachtig ingericht en heeft een uitgebreide collectie schoenen voor zowel heren als dames. Daarnaast is het personeel buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over hun producten. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven fijn advies, wat ik erg waardeerde.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

9 aug 2024
Beste schoenwinkel van arnhem. Hele mooie merken en werkelijk super personeel. Je wordt altijd perfect geholpen. Passie voor hun winkel.
18 aug 2024
Hele goede service, erg vriendelijke klantenservice en snelle verzending- met een persoonlijke boodschap en snoepje erbij😃
12 aug 2024
Uitstekende afhandeling en levering van de bestelling, en altijd een persoonlijk briefje. Kleine moeite maar doet veel.
18 aug 2024
Correct geregeld , mooi op tijd bezorgd. En wat attent een persoonlijke groet van Eva met hand geschreven! Ga zo door 🫶
11 aug 2024
Snelle verzending Juiste updates via mail en een handgeschreven kaartje met een snoepje eraan. Een persoonlijke touch
14 aug 2024
Ik heb licht blauw en wit gekocht in de winkel en loopt lekker, geholpen door Patrick? 👍
GL
Gerlinde L.
Österreich
Tolle Farbe super Passform, freu mich sehr darüber. Trage sie schon
17 aug 2024
Geleverd conform afspraak en met een persoonlijk kaartje er bij 😊
De persoonlijke ‘touch’ ! En uiteraard het artikel.
17 aug 2024

Top

Vriendelijk, goede service en snelle verzending.
19 aug 2024
Heel netjes verpakt en snel geleverd!! Top!!

Goed verpakt en bezorgd op tijd

Zoals verwacht verpakt en bezorgd. Goed dus
Aardige mensen en heel behulpzaam
Snelle levering en mooie korting
13 aug 2024

Prima geholpen

Vriendelijk en bekwaam personeel
14 aug 2024
Snel geleverd en prima prijs.
Duidelijk en snelle levering
23 aug 2024
Perfecte en snelle service!
Erg snel en goed geleverd.
23 aug 2024
Super netjes ingepakt