Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

265 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden478 beoordelingen in totaal

20 mei 2024
Telefonisch contact gehad over mijn bestelling met Luuk. Gevraagd of er nog een schoenlepel bij kon, vorige was stuk gegaan. De volgende dag de schoenen in huis met schoenlepel en een leuk briefje erbij van Eva. Perfect verzorgd, normaal kom ik in de winkel in Arnhem maar ik kwam deze schoenen tegen op de webpagina en heb ze online besteld.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

31 aug 2024
20 aug 2024
18 aug 2024
8 aug 2024
Bestelling correct en zeer snel uitgevoerd. Retourzending ook zeer snel afgehandeld. Top service ondanks deze zaak voor mij onbekend was. Zeer vlotte levering naar Begië.
3 aug 2024
Fijne schoenwinkel! Mooie aanbieding gescoord, ebecdag bestellen en andere dag keurig verpakt mét persoonlijk briefje erin bezorgd. Prima!
9 aug 2024
Beste schoenwinkel van arnhem. Hele mooie merken en werkelijk super personeel. Je wordt altijd perfect geholpen. Passie voor hun winkel.
8 aug 2024
Overzichtelijke website met heel veel keuze. Snelle verzending en eindelijk een verkoper die geen doos in doos verstuurd. Top gedaan
CB
C. B.
Gavere
18 jul 2024

Een echte aanrader!

Heel snel verstuurd! Super verpakt en goede communicatie! Ook nog vergezeld van een tof woordje en kaartje, een echte aanrader!!!
19 jul 2024
Hartelijk dank voor je enthousiaste en persoonlijke review! Wat fijn dat je de snelle verzending, de super nette verpakking en de communicatie zo waardeert. Het is ons een plezier om je te verrassen met een persoonlijk kaartje. Superleuk om te horen dat je ons een echte aanrader vindt. Tot de volgende keer! :)
12 aug 2024
Uitstekende afhandeling en levering van de bestelling, en altijd een persoonlijk briefje. Kleine moeite maar doet veel.
11 aug 2024
Snelle verzending Juiste updates via mail en een handgeschreven kaartje met een snoepje eraan. Een persoonlijke touch
6 aug 2024

Super tevreden

Eerste keer hier schoenen besteld & ben er super tevreden over! Volgende dag al binnen en netjes verpakt.
26 jul 2024

Helaas te grote schoenen. Goede afhandeling.

Helaas te grote schoenen. Daarom retourzending. Hele vriendelijke en snelle afhandeling. Complimenten.
30 jul 2024
Dankjewel voor je begrip en positieve woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle en vriendelijke afhandeling van je retourzending. We hopen je binnenkort weer te zien voor een perfecte match:)
30 jul 2024
Zeer vriendelijk personeel, nemen de tijd en een uitstekende uitleg/advies. Wij zijn al jaren klant.
14 aug 2024
Ik heb licht blauw en wit gekocht in de winkel en loopt lekker, geholpen door Patrick? 👍
MV
Michel V.
Den Helder
27 jul 2024
Grote collectie en snelle verzending. Mocht het nodig zijn een snelle terubetaling
30 jul 2024
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je onze grote collectie en snelle verzending waardeert, evenals de snelle terugbetaling indien nodig. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
18 jul 2024
Super service maar dat kleine persoonlijke groet met iets lekkerwas echt lief
19 jul 2024
Dankjewel voor je warme woorden! We zijn zo blij dat je het persoonlijke groet en de lekkernij waardeerde. We vinden het belangrijk om een beetje extra liefde toe te voegen aan elke bestelling omdat jij dat verdient. Wat een groot compliment dat je de service als ‘super’ ervaart, super bedankt en tot een volgende keer! :)
30 jul 2024
Prima advies, leuke medewerkers, breed en diep assortiment en prima service
7 aug 2024
Netjes op tijd bezorgd. Verrassend bedankkaartje en snoepje toegevoegd.
5 aug 2024
Super mooie Giorgio schoen en snel geleverd met hand geschreven kaartje
Top bedrijf Goede service en vriendelijke mensen Kom hier graag
30 jul 2024
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je onze service en vriendelijkheid waardeert. Het is altijd een plezier om je te mogen verwelkomen. Tot de volgende keer!