Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

265 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden479 beoordelingen in totaal

20 mei 2024
Telefonisch contact gehad over mijn bestelling met Luuk. Gevraagd of er nog een schoenlepel bij kon, vorige was stuk gegaan. De volgende dag de schoenen in huis met schoenlepel en een leuk briefje erbij van Eva. Perfect verzorgd, normaal kom ik in de winkel in Arnhem maar ik kwam deze schoenen tegen op de webpagina en heb ze online besteld.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

27 jul 2024
Prima geholpen, vriendelijk personeel, snelle service
30 jul 2024
Dankjewel voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze vriendelijke service en snelle hulp. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.
26 jul 2024
Top service goede behandeling en super fijne winkel
30 jul 2024
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn blij dat je onze top service, goede behandeling en fijne winkel waardeert. Het is altijd een plezier om je te mogen verwelkomen. Tot snel!
17 aug 2024

Top

Vriendelijk, goede service en snelle verzending.
24 jul 2024
Duidelijkheid, vriendelijk en optijd geleverd .
30 jul 2024
Dankjewel voor je review! We zijn blij dat je onze duidelijkheid, vriendelijkheid en stipte levering waardeert. We streven ernaar om elke klant een heldere en aangename ervaring te bieden. Tot de volgende keer!
22 jul 2024
Snelle levering Mooie schoenen, netjes verpakt
30 jul 2024
Bedankt voor je fijne review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, de nette verpakking van je mooie schoenen. Veel plezier van je mooie schoenen en tot een volgende keer!
29 jul 2024
Beste prijs snelle levering met keuk kaartje
30 jul 2024
Dankjewel voor je geweldige review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze scherpe prijzen, snelle levering en het leuke kaartje. Hopelijk tot een volgende keer:)
30 jul 2024
Snelle bezorging met een persoonlijke touch.
22 jul 2024
Lopen heel prettig en zitten uitstekend
30 jul 2024
Dankjewel voor je positieve review! We zijn blij dat je schoenen zo comfortabel zitten en prettig lopen. We hopen je snel weer te zien voor je volgende aankoop!
2 aug 2024
Snelle levering en perfect verpakt!
24 jul 2024
Hele snelle levering en fijne prijs
30 jul 2024
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en de fijne prijs. Veel plezier van je mooie schoenen en hopelijk tot een volgende keer:)
24 jul 2024
Mooie schoenen en prettige service
30 jul 2024
Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je onze schoenen en service als prettig ervaart. We kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen!
13 aug 2024

Prima geholpen

Vriendelijk en bekwaam personeel
23 jul 2024
Snelle bezorging Goed ingepakt.
30 jul 2024
Dankjewel voor je positieve reactie! We zijn blij dat je de snelle bezorging en de zorgvuldige verpakking waardeert. Tot de volgende keer!
14 aug 2024
Snel geleverd en prima prijs.
15 aug 2024
Goed en snel geholpen