Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden479 beoordelingen in totaal

20 mei 2024
Telefonisch contact gehad over mijn bestelling met Luuk. Gevraagd of er nog een schoenlepel bij kon, vorige was stuk gegaan. De volgende dag de schoenen in huis met schoenlepel en een leuk briefje erbij van Eva. Perfect verzorgd, normaal kom ik in de winkel in Arnhem maar ik kwam deze schoenen tegen op de webpagina en heb ze online besteld.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

10 aug 2024
9 aug 2024
8 aug 2024
4 aug 2024
29 jul 2024
30 jul 2024
Hartelijk dank voor je uitstekende beoordeling! We zijn blij dat je zo tevreden bent.
27 jul 2024
30 jul 2024
We zijn blij dat je tevreden bent! Dankjewel voor de geweldige beoordeling.
27 jul 2024
30 jul 2024
Heel erg bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent.
25 jul 2024
30 jul 2024
Wat fijn om zo'n positieve beoordeling te ontvangen! We doen ons best om aan al je verwachtingen te voldoen.
22 jul 2024
30 jul 2024
Bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service.
21 jul 2024
21 jun 2024

Perfecte klantgerichte service!!

Snelle en nette levering, met een persoonlijke touch, maakt het uitpakken een plezier! En last but not least, de twee paar schoenen voldoen aan al onze verwachtingen. Chapeau van Dael !!
22 jun 2024
Wat een prachtige review, bedankt! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle en nette levering, de persoonlijke touch en natuurlijk de schoenen. Veel plezier met je nieuwe paren en tot de volgende keer!
6 jul 2024

Mooie schoenen. Perfect personeel. Nu nog American Express accepteren

Zo jammer dat ze geen American Express accepteren. Past niet bij het mooie hogere segment dat Bas verkopen. Prachtige schoenen. Fijne verkoop medewerkers. Waar vind je het nog.
19 jul 2024
Dankjewel voor je complimenten over onze schoenen en het personeel! We zijn blij dat je onze producten en service waardeert. We willen je laten weten dat je bij online aankopen gebruik kunt maken van American Express. Helaas kunnen we deze betaalmethode op dit moment niet in de winkel aanbieden. Tot de volgende keer in de winkel en online! :)
CB
C. B.
Gavere
18 jul 2024

Een echte aanrader!

Heel snel verstuurd! Super verpakt en goede communicatie! Ook nog vergezeld van een tof woordje en kaartje, een echte aanrader!!!
19 jul 2024
Hartelijk dank voor je enthousiaste en persoonlijke review! Wat fijn dat je de snelle verzending, de super nette verpakking en de communicatie zo waardeert. Het is ons een plezier om je te verrassen met een persoonlijk kaartje. Superleuk om te horen dat je ons een echte aanrader vindt. Tot de volgende keer! :)
MV
Michel V.
Den Helder
23 jun 2024
Prachtig mooie Harris schoenen besteld en ze lopen geweldig. Snelle levering en indien nodig snelle retourbetaling
26 jun 2024
Bedankt voor je prachtige beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met je Harris schoenen en dat ze geweldig lopen. Onze snelle levering en het gemak van retourbetalingen zijn belangrijke aspecten voor ons, en het is fijn dat je dat waardeert. Veel plezier met je schoenen en tot de volgende keer!
8 jul 2024

Mooie selectie kwaliteitsschoenen

Van Dael heeft een mooie selectie kwaliteitsschoenen. Fijne winkel met behulpzaam en vriendelijk personeel.
19 jul 2024
Dankjewel voor je complimenten! We zijn blij dat je onze selectie kwaliteitsschoenen waardeert en onze winkel en personeel als behulpzaam en vriendelijk hebt ervaren. We streven ernaar om elke klant een uitstekende service en een prachtig assortiment te bieden. We hopen je snel weer te zien!
21 jun 2024
Ze geven je echt de tijd om de schoenen uit te proberen en zien meteen als je ze toch nodig hebt. Top!
22 jun 2024
Hartelijk dank voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de begeleiding bij het passen en aanschaffen van je nieuwe schoenen. We staan altijd klaar om te helpen en hopen je snel weer te zien!
23 jun 2024
Een persoonlijke geschreven boodschap met een kleinigheidje is echt heel lief Hartstikke leuk 👍
26 jun 2024
Dankjewel voor je hartverwarmende feedback! We zijn blij dat je de persoonlijke boodschap en het kleinigheidje leuk vond. We streven ernaar om elke bestelling speciaal te maken en waarderen je positieve woorden enorm. Hopelijk tot de volgende keer:)