Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden479 beoordelingen in totaal

20 mei 2024
Telefonisch contact gehad over mijn bestelling met Luuk. Gevraagd of er nog een schoenlepel bij kon, vorige was stuk gegaan. De volgende dag de schoenen in huis met schoenlepel en een leuk briefje erbij van Eva. Perfect verzorgd, normaal kom ik in de winkel in Arnhem maar ik kwam deze schoenen tegen op de webpagina en heb ze online besteld.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

27 jun 2024
Goede service. Fijn geholpen echt aandacht voor de klant. En verstand van het vak
3 jul 2024
Hartelijk dank voor je lovende woorden! We zijn blij dat je onze goede service en klantgerichte aanpak waardeert. Ons team zet zich in om elke klant met vakkennis en persoonlijke aandacht te helpen. We kijken ernaar uit je weer te mogen helpen!
18 jul 2024
Super service maar dat kleine persoonlijke groet met iets lekkerwas echt lief
19 jul 2024
Dankjewel voor je warme woorden! We zijn zo blij dat je het persoonlijke groet en de lekkernij waardeerde. We vinden het belangrijk om een beetje extra liefde toe te voegen aan elke bestelling omdat jij dat verdient. Wat een groot compliment dat je de service als ‘super’ ervaart, super bedankt en tot een volgende keer! :)
RH
5 jul 2024
Het personeel is kundig en vriendelijk. Met een mooie collectie schoenen.
6 jul 2024
Hartelijk dank voor je lovende woorden! We zijn blij dat je onze kundige en vriendelijke medewerkers waardeert en dat je tevreden bent met onze mooie collectie schoenen. We streven ernaar om elke klant een geweldige winkelervaring te bieden. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
24 jun 2024
Mooie en ruime collectie schoenen. Snelle levering met leuke attentie.
26 jun 2024
Bedankt voor je geweldige review! Het is fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze ruime collectie schoenen en de snelle levering. We zijn blij dat je de attentie hebt gewaardeerd.
30 jun 2024
Snelle levering met een persoonlijk handgeschreven berichtje erbij.
3 jul 2024
Dankjewel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en het persoonlijke handgeschreven berichtje. We streven ernaar om elke bestelling speciaal te maken. Tot de volgende keer!
Top bedrijf Goede service en vriendelijke mensen Kom hier graag
30 jul 2024
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je onze service en vriendelijkheid waardeert. Het is altijd een plezier om je te mogen verwelkomen. Tot de volgende keer!
11 jul 2024
Een handgeschreven kaartje speciaal voor mij….dan snap je het ;)
19 jul 2024
Wat ontzettend leuk om te horen dat het handgeschreven kaartje zo'n indruk op je heeft gemaakt! We vinden het geweldig om een persoonlijke touch toe te voegen aan je bestelling, omdat we geloven dat zulke kleine gebaren het verschil maken. We hopen dat je blij bent met je aankoop en kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
PC
Peter C.
Bunnik
26 jun 2024
Hebben veel verstand van schoenen, fjine zaak met goede service
3 jul 2024
Dankjewel voor je geweldige feedback! We zijn blij dat je onze expertise en goede service waardeert. Ons team streeft ernaar om elke klant een uitstekende ervaring te bieden. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel!
RK
Rob K.
Wageningen
11 jul 2024
Vriendelijk personeel, mooie collectie en prachtige winkel
19 jul 2024
Hartelijk dank voor je lovende woorden! We zijn blij dat je onze mooie collectie en de pracht van onze winkel waardeert, evenals de vriendelijkheid van ons personeel. We streven ernaar om elke bezoeker een aangename ervaring te bieden. Tot snel!
21 jun 2024
Snel geleverd met persoonlijk kaartje echt top
22 jun 2024
Dankjewel voor je positieve review! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en het persoonlijke kaartje. We hopen je snel weer te mogen helpen!
30 jun 2024
Snel geleverd! En een leuk kaartje erbij.
3 jul 2024
Bedankt voor je fijne review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en het leuke kaartje. Het is ons doel om elke klant een bijzondere ervaring te bieden. Hopelijk zien we je snel weer!
21 jun 2024

Snel en goed

Snel geleverd en fijne communicatie
22 jun 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de communicatie. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!
RH
R H.
Geleen
10 jul 2024
Snelle levering, en netjes verpakt
19 jul 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de nette verpakking van je bestelling. We doen ons best om alles vlot en verzorgd te laten verlopen. Hopelijk tot een volgende keer:)
18 jul 2024
Snelle levering, mooie schoenen.
19 jul 2024
Dankjewel voor je mooie review! We zijn blij dat je de snelle levering en de kwaliteit van de schoenen waardeert. We streven ernaar om elke bestelling snel en met de hoogste kwaliteit te leveren. Tot de volgende keer!
15 jul 2024
Zeer snel verzonden, top!
19 jul 2024
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle verzending van je bestelling. Het is ons doel om elke bestelling snel en efficiënt te verwerken. Hopelijk tot de volgende keer!
3 jul 2024
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen. Hopelijk zien we je snel weer!
20 jul 2024
30 jul 2024
Dankjewel voor je uitstekende beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent en hopen je snel weer te zien.
30 jul 2024
Dankjewel voor je lovende beoordeling! We blijven ons inzetten om je de beste service te bieden.
19 jul 2024
Bedankt voor de geweldige beoordeling! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service.
15 jul 2024
19 jul 2024
Heel erg bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent.