Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden479 beoordelingen in totaal

20 mei 2024
Telefonisch contact gehad over mijn bestelling met Luuk. Gevraagd of er nog een schoenlepel bij kon, vorige was stuk gegaan. De volgende dag de schoenen in huis met schoenlepel en een leuk briefje erbij van Eva. Perfect verzorgd, normaal kom ik in de winkel in Arnhem maar ik kwam deze schoenen tegen op de webpagina en heb ze online besteld.

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

13 jul 2024
19 jul 2024
Wat een fijne beoordeling bedankt! We zijn blij dat je tevreden bent.
11 jul 2024
19 jul 2024
Bedankt voor je positieve review! Mocht je tips hebben om onze service te verbeteren, horen we dat graag.
10 jul 2024
19 jul 2024
Geweldig om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je steun en vertrouwen.
6 jul 2024
Wat fijn om zo'n positieve beoordeling te ontvangen! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service.
5 jul 2024
We waarderen je positieve review zeer! Bedankt voor je vertrouwen in onze service.
5 jul 2024
Dankjewel voor je lovende beoordeling! We blijven ons inzetten om je de beste service te bieden.
5 jul 2024
Hartelijk dank voor je uitstekende review!
5 jul 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! Mocht je tips hebben om onze service te verbeteren, horen we dat graag.
29 jun 2024
3 jul 2024
We zijn blij dat je tevreden bent! Dankjewel voor de geweldige beoordeling.
3 jul 2024
Jouw 5-sterren beoordeling betekent veel voor ons! Bedankt voor je steun en vertrouwen.
3 jul 2024
Bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service.
3 jul 2024
Hartelijk dank voor je uitstekende review! We waarderen je positieve feedback enorm.
26 jun 2024
Dankjewel voor je prachtige review! We hopen je snel weer te mogen helpen.
26 jun 2024
Heel erg bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent.
26 jun 2024
Wat een fijne review, bedankt! We zijn blij dat je tevreden bent.
26 jun 2024
Dankjewel voor je geweldige feedback! We zijn verheugd dat je zo tevreden bent met onze producten en service.
NJ
26 jun 2024
Dankjewel voor je uitstekende beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent en hopen je snel weer te zien.