Van Dael Schoenen- Logo - Beoordelingen

Van Dael Schoenen

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden501 beoordelingen in totaal

Leuk ingepakt, lief persoonlijk kaartje erbij en snel geleverd. Jammer dat je in verwarring wordt gebracht, op de site staat ‘nu bestellen is volgende dag geleverd’ en als je dan besteld en je orderbevestiging krijgt staat er ‘wordt meestal binnen 24 uur verzonden’. Ik heb daar contact over gehad, en het bestelde werd wel netjes de volgende dag geleverd.
MV
MvS v.
Den Haag

Haben die Bestellung nach Tagen storniert weil sie sich mit dem DHL System nicht auskennen und es nicht hinbekommen haben ein Label zu drucken dass an eine Packstation geht. Jeder andere aus dem Ausland bekommt das hin. Eva vom Kundenservice schreibt zudem in einem derart miserablen deutsch dass man nichts versteht anstatt den Übersetzer zu nutzen. Und jetzt bei der Rückerstattung wurden mir 12,50 zu wenig erstattet. Fazit: nicht reif für das online Business. Ich warte noch immer auf den Restbetrag

Beoordelingen voor Van Dael Schoenen

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters