esvocampingshop.com

447 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.682 beoordelingen in totaal

6 aug 2024
Heel vlot en exact geleverd. Groot pluspunt: belletje gepleegd met firma omtrent uit te voeren karwei (aanbrengen zeilogen in zijwand van THULE luifel. Heb deskundige uitleg gekregen ook qua keuze materialen. Aandacht ging meer naar uitvoering karwei, dan naar hun commercialiteit voor verkoop materialen. DAT is pas service en klantvriendelijkheid.. THULE zelf liet zijn oren hangen en ontweek eerder de vragen. Dus dikke duim voor ESVO.

Een aantal keren heb ik materialen besteld. De laatste bestelling is niet helemaal goed gegaan Er was een verkeerd doekknopje geleverd. Daarover gebeld. Mail met foto naar u gestuurd, maar tot nu toe nog niet geleverd. Knopje was te klein.

Beoordelingen voor esvocampingshop.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters