radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be
Beoordelingen:

749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.819 beoordelingen in totaal  

4,22
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Meest relevante negatieve beoordeling

8 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerste bestelling (een beker) kwam in stukken aan, veroorzaakt door de zeer beperkte en slechte verpakking (nauwelijks beschermend verpakkingsmateriaal). Contact met klantenservice verliep netjes en goed en een nieuwe beker werd opgestuurd. Ik heb nog expliciet gevraagd om het *beter* in te pakken. De vervangende beker kwam gelukkig heel aan, maar dat was vooral geluk. Precies dezelfde belabberde wijze van verpakken. Dus koop hier vooral geen dingen die gevoelig zijn voor schokken en kunnen breken. Inpakken kunnen ze nog niet. Of overdreven milieu bescherming waardoor spullen stuk gaan, vervangen moeten worden en vrachtwagens vaker rijden (dus contra productief).
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor radbag.nl/be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde poster helaas ingescheurd en beschadigd af geleverd. Beter verpakken !
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
6 okt 2024
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden was met de levering. Onze excuses hiervoor. Heb je onze klantenservice hier al over gecontacteerd? Zo niet, dan kun je het formulier invullen via deze link: https://www.radbag.nl/supportpage Misschien kunnen we dan nog iets regelen.
6 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is laat en kapot toegekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
6 okt 2024
Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring had bij ons. Onze excuses hiervoor. Heb je hierover al onze klantenservice gecontacteerd? Zo niet, dan kun je het formulier invullen via deze link: https://www.radbag.nl/supportpage Dan kunnen we samen naar een gepaste oplossing gaan zoeken. :)
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
2 dagen geleden
Wat vervelend om te vernemen dat jij niet tevreden was over jouw ervaring met ons. Ons excuses hiervoor. We horen graag nog van je wat er precies mis is gegaan, zodat we in de toekomst onze service kunnen verbeteren.
2 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
6 okt 2024
Bedankt dat je de tijd nam om een beoordeling achter te laten. We schrikken er echter van dat je zo'n slechte ervaring had bij ons. We horen graag nog wat er precies mis is gegaan, zodat we in de toekomst onze service kunnen verbeteren.
15 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb na 4 weken nog geen order ontvangen en of een terugbetaling.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
16 sep 2024
Goed dat je even een bericht stuurt. Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Heb je onze klantenservice al hierover gecontacteerd? Zo niet, dan kun je het formulier invullen via deze link: https://www.radbag.nl/supportpage
25 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is nooit aangekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
27 sep 2024
Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Heb je onze klantenservice al hierover gecontacteerd? Zo niet, dan kun je het formulier invullen via deze link: https://www.radbag.nl/supportpage
27 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
27 sep 2024
We vinden het erg jammer om te vernemen dat jij een slechte ervaring had bij ons. Onze excuses hiervoor. We horen graag nog van je wat er precies mis is gegaan, zodat wij onze service in de toekomst kunnen verbeteren.
23 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
27 sep 2024
Wat vervelend om te vernemen dat jij niet tevreden was over jouw ervaring met ons. Ons excuses hiervoor. We horen graag nog van je wat er precies mis is gegaan, zodat we in de toekomst onze service kunnen verbeteren.
21 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
de kwaliteit van de afbeelding op het sleutelbord is ondermaats en wazig. De straatnamen kunnen niet gelezen worden. De Google maps integratie in dit systeem trekt op niets. Aan de rechterzijde is de tekst ook nauwelijks leesbaar en te onduidelijk. Geld terug of nieuw product!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
27 aug 2024
Goed dat je even een berichtje stuurt. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van het sleutelbord niet goed was. Het lijkt er op dat er sprake is van een productiefout. Onze excuses hiervoor. Heb je onze klantenservice al hierover gecontacteerd? Zo niet, dan kun je via deze link het formulier invullen en dan gaan we zo snel mogelijk voor jou een oplossing zoeken! https://www.radbag.nl/supportpage
22 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte communicatie + Klantenservice!!!!!

Slechte communicatie! Het was een Cadeau en had op voorhand gevraagd of dit optijd aan zou komen, dit ging zeker geen probleem zijn. Daarom heb ik het ook op hun site besteld. Het kwam 5 dagen te laat aan? Dit lijkt mij niet normaal.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
29 aug 2024
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de levering van uw cadeau niet volgens afspraak is verlopen. Dit is zeker niet de ervaring die wij willen bieden. We begrijpen hoe belangrijk het is dat een cadeau op tijd aankomt en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We nemen uw feedback serieus en zullen onderzoeken wat er is misgegaan om dit in de toekomst te voorkomen. Mocht u nog vragen of verdere ondersteuning nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op.
22 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de bestelling überhaupt nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
29 aug 2024
Goed dat je even een berichtje stuurt. Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nooit hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Heb je onze klantenservice al hierover gecontacteerd? Zo niet, dan kun je het formulier invullen via deze link: https://www.radbag.nl/supportpage
13 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling leveren
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
25 aug 2024
Bedankt dat je de tijd nam om een beoordeling achter te laten. We schrikken er echter van dat je zo'n slechte ervaring had bij ons. We horen graag nog wat er precies mis is gegaan, zodat we in de toekomst onze service kunnen verbeteren.
28 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
29 aug 2024
We vinden het erg jammer om te vernemen dat jij een slechte ervaring had bij ons. Onze excuses hiervoor. We horen graag nog van je wat er precies mis is gegaan, zodat wij onze service in de toekomst kunnen verbeteren.
18 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
25 aug 2024
Wat vervelend om te vernemen dat jij niet tevreden was over jouw ervaring met ons. Ons excuses hiervoor. We horen graag nog van je wat er precies mis is gegaan, zodat we in de toekomst onze service kunnen verbeteren.
29 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
De afwerking van de poster laat te wensen over. Grijze randen te zien, niet proper afgesneden. Ik heb dit nog moeten laten wegsnijden in een kopiecenter dus kosten bij. Ten tweede, levering heeft meer dan een week geduurd met elke dag maile want bellen kon niet en op hun site staat een Parcelshop dat blijkbaar gesloten is. Chauffeur rijdt daar naartoe en zet in track & trace dat je niet thuis bent. Dit gedurende een week..
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
1 aug 2024
Goed dat je even een berichtje stuurt. Wat vervelend om te horen dat jij geen goede ervaring bij ons had. Onze excuses hiervoor. We willen je bedanken dat je dit ons laat weten, zo kunnen wij onze service verbeteren in de toekomst.
13 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Handdoek met gepersonaliseerde tekst: staat vol gele plekken, pluist helemaal uit, slecht afgezoomd. Rommel!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
13 jul 2024
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met het product. Onze excuses hiervoor. Heb je onze klantenservice hier al over gecontacteerd? Zo niet, dan kun je het formulier invullen via deze link: https://www.radbag.nl/supportpage Dan gaan we samen op zoek naar een gepaste oplossing. :)
28 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

gebroken product

mijn product kwam gebroken aan, heb hiervoor een mail gestuurd, maar nooit antwoord gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
1 aug 2024
Goed dat je even een berichtje stuurt. Wat vervelend dat jouw bestelling beschadigd is aangekomen en dat je geen reactie kreeg op je mailtje. Onze excuses hiervoor. Zou je zo vriendelijke willen zijn om het formulier in te vullen via deze link: https://www.radbag.nl/supportpage Alvast bedankt!
13 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel laat toe gekomen, de fotokwaliteit is zeer slecht! En de geur stinlt!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
13 jul 2024
Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring had bij ons. Onze excuses hiervoor. Heb je hierover al onze klantenservice gecontacteerd? Zo niet, dan kun je het formulier invullen via deze link: https://www.radbag.nl/supportpage Dan kunnen we samen naar een gepaste oplossing gaan zoeken. :)
30 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
3 gepersonnaliseerde glazen gekocht , een die gebroken is
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
1 aug 2024
Goed dat je even een berichtje stuurt. Wat vervelend om te horen dat een van de glazen beschadigd is geleverd. Onze excuses hiervoor. Heb je hierover al onze klantenservice gecontacteerd? Zo niet, dan kun je het formulier invullen via deze link: https://www.radbag.nl/supportpage
26 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
GLS heeft mijn pakje verloren gedaan
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
31 jul 2024
Goed dat je even een berichtje stuurt. Wat vervelend dat jouw pakketje verloren is gegaan tijdens het transport. Heb je al onze klantenservice hierover gecontacteerd? Zo niet, dan kun je via deze link het formulier invullen en dan wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen! https://www.radbag.nl/supportpage