Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen.
ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Eerste bestelling (een beker) kwam in stukken aan, veroorzaakt door de zeer beperkte en slechte verpakking (nauwelijks beschermend verpakkingsmateriaal).
Contact met klantenservice verliep netjes en goed en een nieuwe beker werd opgestuurd. Ik heb nog expliciet gevraagd om het *beter* in te pakken.
De vervangende beker kwam gelukkig heel aan, maar dat was vooral geluk. Precies dezelfde belabberde wijze van verpakken.
Dus koop hier vooral geen dingen die gevoelig zijn voor schokken en kunnen breken. Inpakken kunnen ze nog niet. Of overdreven milieu bescherming waardoor spullen stuk gaan, vervangen moeten worden en vrachtwagens vaker rijden (dus contra productief).
Het duurde 2 weken voor de bestelling geleverd was (voor de voordeur) en de deurmat is van twijfelachtig materiaal. Voelt aan als karton, hopelijk werkt het beter dan het is aanvoelt.
Het kaartje was mee tussen de mat gedraaid en dus krom en gekreukeld, ik denk niet dat ik dit nog wil afgeven.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
18 okt 2024
Bedankt dat je de tijd nam om even een berichtje achter te laten. Wat jammer om te horen dat de levering niet naar wens was. Onze excuses hiervoor. Heb je onze klantenservice al hierover gecontacteerd? Misschien kunnen we dan nog iets regelen. :) Je kunt het formulier invullen via deze link: https://www.radbag.nl/supportpage
16 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Hele leuke producten, zeker weten, en van goede kwaliteit. Echter als je het voor een bepaalde tijd wilt hebben zult je het ruim op tijd moeten bestellen. De levertijd van 3-5 werkdagen klopt niet.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
18 okt 2024
Bedankt dat je tijd nam om een review achter te laten. Wat jammer om te horen dat de levering niet helemaal naar wens was. Er kan inderdaad helaas soms iets misgaan tijdens de levering waardoor het wat langer kan duren. Onze excuses hiervoor. We willen je wel meegeven dat onze leveringen voor het overgrote deel wel op tijd binnen komen. Hopelijk konden onze leuke producten dit enigszins goedmaken en we wensen je erg veel plezier hiermee!
5 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
De verzending was te laat. Het zou tussen 13.00 en 15.00 arriveren en ik moest de trein halen, maar het kwam pas om 17:30 en dus kon ik het niet meenemen.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
6 sep 2024
Bedankt dat je de tijd nam om een review achter te laten. Jammer om te horen dat jouw pakketje niet precies om de verwachte tijd was geleverd. Onze excuses hiervoor. Hopelijk konden de producten dit enigszins goedmaken!
23 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
breekbare voorwerpen beter inpakken.
Breekbare voorwerpen beter inpakken (bv. met dubbelplastic en niet enkel papier).
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
27 sep 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling achter te laten. We willen je bedanken voor de tip en we zullen dit noteren. Hopelijk was de rest van jouw ervaring bij ons helemaal in orde!
18 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Langer moeten wachten dan voorspeld product was top!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
18 sep 2024
Bedankt dat je de tijd nam om een beoordeling achter te laten! Wat vervelend om te horen dat de levering iets langer duurde dan verwacht. :( Onze excuses hiervoor. Hopelijk kon het product dit enigszins goedmaken!
8 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede klantenservice maar waardeloze verpakking
Eerste bestelling (een beker) kwam in stukken aan, veroorzaakt door de zeer beperkte en slechte verpakking (nauwelijks beschermend verpakkingsmateriaal).
Contact met klantenservice verliep netjes en goed en een nieuwe beker werd opgestuurd. Ik heb nog expliciet gevraagd om het *beter* in te pakken.
De vervangende beker kwam gelukkig heel aan, maar dat was vooral geluk. Precies dezelfde belabberde wijze van verpakken.
Dus koop hier vooral geen dingen die gevoelig zijn voor schokken en kunnen breken. Inpakken kunnen ze nog niet. Of overdreven milieu bescherming waardoor spullen stuk gaan, vervangen moeten worden en vrachtwagens vaker rijden (dus contra productief).
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
9 aug 2024
Bedankt dat je de tijd nam om jouw ervaring met ons te delen. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden was met de verpakking van de producten. Onze excuses hiervoor. Ik kan je verzekeren dat we onze uiterste best doen om onze producten in goede staat te bezorgen. Wel fijn om te horen dat je helemaal tevreden was met onze klantenservice en we hopen dat dit het enigszins goed kon maken! Met hartelijke groet van het Radbag team!
21 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
27 aug 2024
Bedankt dat je de tijd nam om deze beoordeling achter te laten! Als er iets is wat wij kunnen doen om die 4e ster of misschien zelfs die 5e ster te verdienen, dan horen wij dat graag!
9 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
9 aug 2024
Bedankt dat je de tijd nam om deze beoordeling achter te laten. :) Als er iets is wat wij kunnen doen om die 4e of misschien zelfs die 5e ster te verdienen, dan horen wij dat graag! Met hartelijke groet van het Radbag team!
6 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
In mijn e-mail stond dat het pakket op de veilige plaats afgeleverd zou worden indien er niemand thuis zou zijn.
Voorafgaand aan de levering heb ik bij de bezorgdienst GLS aangegeven dat het pakket op een veilige plaats mocht geleverd worden indien er niet thuis zou zijn. De veilige plaats die ik opgaf, was de achterdeur. Op het ogenblik dat het pakket werd geleverd, was er niemand thuis. Toch werd het aan de voordeur afgeleverd. Dit vind ik jammer, want het was een groot pakket en dus vrij zichtbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
18 jun 2024
Dag Lotte, we vinden het erg jammer om te horen dat de levering van onze bezorgservice niet helemaal naar wens was. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je wel helemaal tevreden bent met de producten en we wensen je er erg veel plezier mee!
8 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn pakje is helaas nooit aangekomen.
Ik ben wel heel vriendelijk verder geholpen door de klantenservice en boden mij enkele oplossingen waar ik mee geholpen was.
Het lag volgens mij dus eerder aan de bezorgdienst dan aan radbag.
Waarvoor toch 5 sterren qua klantenservice aan radbag
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
17 mei 2024
Dag Lynn, wat vervelend om te horen dat er iets mis ging tijdens de levering van jouw bestelling. :( Onze excuses hiervoor. Maar wel fijn om te lezen dat je erg tevreden was met onze naservice. Hopelijk is nu alles helemaal in orde! Met hartelijke groet van het Radbag team
3 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Het pakket werd op tijd bezorgd.
Maar omdat de koekjestrommels gestapeld in het pakket zaten, waren er in twee, deukjes gekomen. Net niet genoeg reden om te retourneren, maar precies het mooie er wel vanaf. Dus twee vw busjes kunnen niet als cadeau dien, wat wel de bedoeling was.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
22 apr 2024
Dag Wilma, wat vervelend dat de koekjestrommels niet in perfecte staat zijn geleverd. Ik wil je wel graag meegeven dat je de eerste 100 dagen het recht hebt om het terug te sturen, en dan krijg je gewoon je geld terug.
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
18 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Goede communicatie en verpakking, drukwerk mokken eerder teleurstellend
Eerst en vooral vond ik communicatie met de medewerkers vlot en aangenaam.
De kwaliteit van het drukwerk op de (gepersonaliseerde) mokken vond ik jammer genoeg eerder teleurstellend. De verpakking van de producten daarentegen was netjes en mooi.
Beoordeling melden
23 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Pakketje
Het pakketje zelf was wel goed maar de bezorging niet. Mijn pakketje is over het hekken gegooid bij een hond waardoor er iets kapot is, dit vind ik niet ok. Ik wou een mail sturen naar de leverancier maar dat ging niet. Pls let er op!
Beoordeling melden
1 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Inpakpapier met gezichten
Het inpakpapier is eigenlijk gewoon papier, het glanst en voelt niet zoals gewoon inpakpapier
Dan vind ik de prijs wel wat te duur voor iets dat je uiteindelijk zelf thuis kan afdrukken.
Beoordeling melden
21 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
De link vanuit mail naar product haperde enkele dagen. Ook site haperde waardoor het geschenk dat ik wou te laat arriveerde. Uiteindelijk lukte de bestelling toch. Product is leuk!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
30 mei 2024
Wat vervelend om te horen dat je wat problemen ondervond tijdens jouw bestelling, maar fijn dat alles uiteindelijk helemaal naar wens is. :) Hopelijk heb je veel plezier met je bestelling!
30 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Cadeaupapier met eigen foto's
Het cadeaupapier met eigen foto's voelt zoals gewoon schrijfpapier, geen cadeaupapier. Het heeft dus ook niet die glans van cadeaupapier. Dat is jammer. Wel scherpe foto.
Beoordeling melden
25 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Mooi product, levertijd klopt niet
Product was mooi, maar de leveringstijd klopt niet. Had juist daarom een Nederlands bedrijf uitgezocht. Komt het uit Duitsland na 7 dagen. Voor ons net 1 dag te laat.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
25 jun 2024
Dag Karin! Bedankt voor je berichtje. Wij zijn van origine een bedrijf uit Oostenrijk. Vandaar dat sommige pakketjes uit andere hoeken van Europa komen. :) We zijn wel erg blij dat je het product mooi vond! Met hartelijke groet van het Radbag team
26 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van de prints en shirts is echt niet goed. Doet de ontwerpen geen eer aan. Had liever dit design elders laten drukken. Het is wel goedkoop dat wel
Beoordeling melden
4 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Betere beschrijving materiaal product. Heb de sleutelhanger besteld maar deze zal nooit lang goed blijven omdat de plaatsplaatje ad buitenkant zit.
Beoordeling melden
15 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Bezorging werd telkens vertraagd en werd daarover ook niet op hoogte gesteld en het heeft dus veel langer geduurd dan wat de mail etc beschreef