dekammieshop.nl- Logo - Beoordelingen

dekammieshop.nl

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden627 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
I am ordering crickets and worms for my leopard gecko and they always deliver within a few days, a lot of insects in box, big and juicy lasts me for at least 2 months. Amazing and fast service and very happy with products. Loads of options for hides, decorations and other reptile accessories. Favourite online shop!

28 jul 2024
De afgelopen 4 keer zijn mijn pakketjes verkeerd ingepakt. Verkeerde voederdieren of clean up crew geleverd. Ook worden verkeerde maten bakjes geleverd of extra deksels die er niet in horen. Dit word wel altijd goed opgelost door de klantenservice

Beoordelingen voor dekammieshop.nl

1 jan 2024

Goede ervaringen

Tijdens de feestdagen besteld, had niet verwacht dat de bestelling direct de volgende dag al in huis was!
6 okt 2023

Goede zaak!

Goede voorraad, snelle communicatie en als er een probleem is wordt het snel en netjes afgehandeld
6 okt 2023

Prima

Klein foutje in de communicatie, maar dat werd snel en keurig opgelost. Snelle en nette verzending.

Super website

Erg overzichtelijke website, goed aanbod met top producten, en daarbij ook nog snelle levering.
Snelle bezorging, ik had mijn schildpad lamp de volgende dag in huis. Uitgebreid assortiment.
Excellent vendor. super quick, great website, good prices.. very helpful too with questions..
27 mei 2024

Snelle service

Als er iets mis is met de bestellingen word het enorm netjes en snel behandeld en geregeld.
14 okt 2023
Bij het stellen van een vraag, kwam er direct antwoord. Ook al was het in de avond uren.
Altijd fijn dat ze hebben wat je zoekt. Alles wordt altijd zorgvuldig en snel verzonden.
20 okt 2023
Veel keuze. Ze hadden een artikel vergeten mee te leveren. Die werd netjes na geleverd.
24 mei 2024
Altijd netjes verstuurd en verpakt, altijd de juiste goederen en goede communicatie

Goede service

Altijd snel verstuurd, goed verpakt en tegen de beste prijzen voor terrariaproducten
17 okt 2023
Artikelen op voorraad zoals de site aangaf, snelle levering en goed verpakt. Top👌
19 mrt 2024

Vriendelijk en snel

Had even een vraag en werd meteen en duidelijk beantwoord. Ook snel opgestuurd
21 okt 2023
Goede service en vriendelijke geholpen tijdens retoursturen van twee producten
OK
Olad K.
Haarlem

Kwaliteit

Product keuze. Verzending gemak. Meerdere keren besteld nooit problemen gehad.
28 jan 2024
Super snelle verzending, snelle reactie op een mail. Zeer netjes verzonden
FD
Franka D.
Amersfoort

Absolute aanrader!

Een van mijn favorite websites als het om produkten voor reptielen gaat.
BT
Bob T.
Netherlands
Een grote of kleine bestelling, altijd even snel en verzorgd verstuurd!
Bonne communication, très rapide pour répondre et règle les problèmes