dekammieshop.nl- Logo - Beoordelingen

dekammieshop.nl

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden627 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
I am ordering crickets and worms for my leopard gecko and they always deliver within a few days, a lot of insects in box, big and juicy lasts me for at least 2 months. Amazing and fast service and very happy with products. Loads of options for hides, decorations and other reptile accessories. Favourite online shop!

28 jul 2024
De afgelopen 4 keer zijn mijn pakketjes verkeerd ingepakt. Verkeerde voederdieren of clean up crew geleverd. Ook worden verkeerde maten bakjes geleverd of extra deksels die er niet in horen. Dit word wel altijd goed opgelost door de klantenservice

Beoordelingen voor dekammieshop.nl

23 nov 2023

Snelle service

Snelle levering, goede service. Als je een vraag stelt krijg je meteen antwoord. Jammer dat de "kleine" sprinkhanen vrij groot zijn en dat er geen babysprinkhanen zijn. Ook een aantal andere voedseldieren die ik mis: mini dubia, wasmotlarven, bonenkevers, ovenvisjes..
FB
frank b.
heerde
30 mrt 2024
mijn ervaring is erg fijn , via de webshop besteld en geleverd gekregen netjes verpakt helaas 1 nalevering geen idee wanneer dit nageleverd gaat worden maar zal goed komen ook een vraag via de chat werdt snel beantwoord
1 okt 2023
Super service and follow up.. they recommended a great product and I tried it out.. delivery was immediate and communication excellent. great vendor - will use again. thank you !

Super goede service!

Ik had een bestelling gedaan en 1 artikel kon niet meer geleverd worden. Dit hebben ze echt super netjes opgelost! Kudo's voor de Kammieshop en tot de volgende bestelling. :)
Altijd snel en goed geleverd, vragen worden duidelijk beantwoord. Ook is het retourneren makkelijk en werd ik goed geholpen toen een product binnen een week stuk was.
Ik heb hem nog niet aan gesloten omdat ik op mijn gemak m'n bak in wil richten er zitten wel krassen op het product misschien kunnen we wat regelen met de prijs
13 mei 2024
Hele overzichtelijke website en de bestelling is snel gedaan. Ook staat er duidelijk wanneer er nieuwe leveringen binnenkomen. De bestelling was ook snel binnen
Ondanks er veel fout ging, werd er naar oplossingen gezocht en werd en steeds snel en netjes gecommuniceerd. Daarom mag ik deze webshop van harte aanbevelen.

Top klantenservice

Nadat ik merendeel dode springstaartjes had ontvangen kreeg ik dit netjes gecrediteerd en werd er snel op mijn mails geantwoord. Top klantenservice!

Heel fijn en snel besteld

De verzending is heel snel en ik krijg ook meteen een track en trace code. De website is heel overzichtelijk en het bestellen is heel makkelijk

Fast delivery, great products

Always a pleasure ordering stuff from De Kammie Shop - fast delivery, super friendly customer service, and great products!! Definitely recommend
der beste shop für meine geckos werde immer wieder bestellen futter top meine tiere lieben das futter und ich meien tiere daher immer wieder
23 dec 2023

Top!

De service is snel en wij hebben de ervaring gehad dat wij eerder een keer een vraag hadden, waarop wij direct antwoord kregen. Super prettig!
8 mei 2024

Enorm tevreden

Voor het eerst besteld op deze website. Mooie prijzen en een supersnelle levering. Ik ben erg tevreden en ga hier vaker bestellen. Bedankt!
CK
Chantal K.
Bilthoven
Super goede service, alleen even vergeten op de pagina te vermelden dat ze met vakantie waren. Dus 4 sterren voor ruimte voor verbetering.
Antwoord van dekammieshop.nl
dank je voor het begrip en mooie review, er was een banner aanwezig, maar was niet genoeg merken wij. Zeker ruimte voor verbetering, gaan we aan werken.

Betrouwbaar en goed

Snelle levering, goede producten en netjes verpakt. Mocht er een vertraging zijn zou het fijn zijn om hier bericht over te krijgen.
Antwoord van dekammieshop.nl
18 jan 2024
bedankt voor uw mooie review, doordat wij een dubbele baan hebben en met het aantal orders wat we binnenkrijgen zitten er eigenlijk te weinig uren in een dag om dat in goede banen te leiden. we proberen het, maar helaas lukt het niet altijd. We nemen het mee om ons te verbeteren
5 nov 2023

Top webshop!

Fijne webshop waarbij ook de mogelijkheid bestaat om producten persoonlijk op te halen. Prettige communicatie en dus zeer tevreden!

Top webshop

Artikelen worden netjes en goed verpakt voor een goede prijs geleverd. Als er iets misgaat word dit zonder poespas opgelost.

Gewoon super

Vriendelijk geholpen, snel en goed contact. Afhalen ging ook vlot. Zeer prettige mensen met hart voor de dieren.
1 jan 2024

Goede ervaringen

Tijdens de feestdagen besteld, had niet verwacht dat de bestelling direct de volgende dag al in huis was!