dekammieshop.nl- Logo - Beoordelingen

dekammieshop.nl

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden627 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
I am ordering crickets and worms for my leopard gecko and they always deliver within a few days, a lot of insects in box, big and juicy lasts me for at least 2 months. Amazing and fast service and very happy with products. Loads of options for hides, decorations and other reptile accessories. Favourite online shop!

28 jul 2024
De afgelopen 4 keer zijn mijn pakketjes verkeerd ingepakt. Verkeerde voederdieren of clean up crew geleverd. Ook worden verkeerde maten bakjes geleverd of extra deksels die er niet in horen. Dit word wel altijd goed opgelost door de klantenservice

Beoordelingen voor dekammieshop.nl

31 jul 2024
31 jul 2024
29 jul 2024
5 aug 2024
Bestel een dure thermostaat De verpakking daar van is gewoon open zit dus gewoon niet dicht
Antwoord van dekammieshop.nl
6 aug 2024
soms hebben wij van leveranciers ook helaas dozen die gewoon open te maken zijn en niet dicht zijn. Deze worden zo aangeleverd door de fabrikant en hebben wij helaas geen invloed op
15 aug 2024

Het formulier om contact op te nemen werkte niet. Geen telefoonnummer op de website en geen chat.

Het formulier om co tact op te nemen
Antwoord van dekammieshop.nl
19 aug 2024
beste vervelend om te lezen. Het formulier hebben wij de captcha lager gezet in de beveiliging waardoor deze nu beter werkt. U kunt altijd contact opnemen met ons via Facebook en Google chat. Dan reageren wij vrij snel. Wij hebben ook een full time baan naast de webshop en onze bazen stellen het niet op prijs dat wij voor de shop telefoontjes beantwoorden, vandaar dat wij geen nummer op de site hebben.

Fijne klanten service

Vaak worden pakketjes verkeerd ingepakt. Waardoor je producten mist of de verkeerde krijgt, maar dit word door de klantenservice heel netjes opgelost
7 jul 2024

Altijd optijd en goede levering

Ik ben altijd heel tevreden met de verzendingen van Kammies. Alles komt altijd net goed verpakt aan.
14 jul 2024

Netjes opgelost.

Gemeld probleem gelijk netjes afgehandeld
30 jun 2024
Alles goed verlopen. Goede service
25 jul 2024
Website is duidelijk en makkelijk.
14 jul 2024

prima zaak

ruime keus en snelle levering
7 jul 2024
Always a good experience :)
13 jul 2024
Goede service bij vragen.
snelle levering
9 jul 2024