schroevenkopen.nl- Logo - Beoordelingen

schroevenkopen.nl

29 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34 beoordelingen in totaal

1 jun 2024
Het was niet helemaal goed gegaan met de verzending (bestelling was klaar gemaakt maar kennelijk niet door de vervoerder meegenomen). Juist dan merk je of je met een goede firma te maken hebt. Het telefonisch contact hierover was prettig en zo snel mogelijk werd de bestelling alsnog opgestuurd.

31 mei 2024
Iets anders (een goedkopere variant) ontvangen dan besteld. Melding van gemaakt. Dan wordt er beweerd dat het niet uitmaakt. Diverse e-mails heen en weer, botte reacties als antwoord. Uiteindelijk heb ik zelf een voorstel gedaan om van de discussie af te komen. Daarmee bestelling afgerond. Voor mij nooit weer een bestelling bij schroevenkopen

Beoordelingen voor schroevenkopen.nl

DP
Dirk P.
KAATSHEUVEL
31 mei 2024

Veel discussie over afwijkende levering

Prijzen bij grotere aantallen
3 jun 2024
Dankjewel voor je beoordeling! Ik zie zo niet waar in je beoordeling wat beter kan. Kun je mij dat eventueel mailen met verbeterpunten dankjewel!
Geïmporteerde beoordeling
Heb bestelling geplaatst welke ik snel moest hebben. Kreeg heel vlotte reactie, wordt vandaag nog verstuurd. Super service!
23 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hadden een klein foutje gemaakt, deze werd zonder probleem meteen recht gezet en de levering was snel.
Geïmporteerde beoordeling
Snel geleverd. Goede kwaliteit schroeven. voor herhaling vatbaar