FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.469 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

1 sep 2024
levering binnen 24 uur was geweldig en me yamaha cd wisselaar doet het weer perfect
26 aug 2024
Goed product, duidelijke site. Het zoeken naar een product gaat heel gemakkelijk.
26 aug 2024
Snelle levering, past perfect, en makkelijk te vinden op de site wat je nodig hebt.
RV
25 aug 2024
Dat aftermarket producten prima passen. Snel geleverd. Veel uit voorraad leverbaar.
7 sep 2024
Correcte product afbeelding en beschrijving,. Duidelijke aanwijzing voor montage.
24 aug 2024
Super handig, juiste onderdeel direct gevonden en dag er na al geleverd gekregen!
23 aug 2024
Onderdeel was binnen 3 dagen bezorgd. Ik vind alleen de track en trace verwarrend
Perfect verpakt origineel onderdeel, oven werkt weer als nieuw. Makkelijk klusje.
Product was snel gevonden op de website en voor een goede prijs. En snel bezorgd.
Prima, binnen 1 minuut onderdeel gevonden & besteld en de volgende dag geleverd.
9 sep 2024
Het produkt was super snel in huis, 's avonds besteld volgende dag in huis. Top!
31 aug 2024
Moest er ff op wachten, stond erbij. Maar netjes verpakt en simpel te vervangen.
Goed Snel Behulpzaam met t uitzoeken van t juiste product Kan niet beter sorry
vrij makkelijk artikel kunnen vinden, snel geleverd en werkt, meer wil je niet
Duidelijke website, snelle levering, goede kwaprijs/ kwaliteits voor verhouding
5 sep 2024
Oplader werd de volgende dag al geleverd en hij doet wat hij moet doen! Perfect!
4 sep 2024
Goed advies gehad om juiste onderdeel te bepalen. Snel antwoord gekregen. Super.
RH
Snelle levering, uitstekend. Volgende dag al in huis. Niets aan te verbeteren.
5 sep 2024
Makkelijk contact,vriendelijke mensen behulpzaam en leveren zoals afgesproken
4 sep 2024
Makelijk te bestellen en maandag besteld dinsdag in huis en werkt perfect.