FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.404 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.469 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

Bij benadering een tijdstip van bezorging vermelden. Zo vermijd je de hele dag wachten.
6 sep 2024

Goede advisering en snelle levering

Goed en snel advies bij vraag over reserve onderdeel. Snelle levering. Perfecte service.
30 aug 2024
Was wel zoeken naar het onderdeel maar toch gevonden Wat een assortiment ongelooflijk
29 aug 2024
goed door FixPart geregeld, alleen jammer dat het een dag te laat geleverd werd.(postnl)
29 aug 2024
Goede artikel voor een goede prijs. Wel een flinke levertijd, maar conform aankondiging.
24 aug 2024
Makkelijk onderdelen op te zoeken dmv model code. Snel geleverd en kwaliteit producten.
Perfect dat ik voor een 30 jaar oude stofzuiger nog een vervangend onderdeel kan kopen!
7 sep 2024

pannendrager Bosch gasfornuis

het onderdeel besteld m.b.v. het onderdeel nr en toch licht afwijkend van het origineel
4 sep 2024
Een aandrijfmotor voor een magnetron van 25 jaar oud en was gewoon leverbaar in 24 uur.
23 aug 2024
Bestek korf besteld, zeer essentieel voor gebruik vaatwasser. Binnen 1 dag in huis. Top

Good shopping experience1

Product arrived quick and in good conditions. Correct dimensions and seals perfectly.
Snelle goede levering na bestelling Duidelijke site voor juiste onderdeel stofzuiger

Product dat wij hebben besteld is, een nieuwe flessen al in de deur

Product dat wij hebben besteld is netjes en snel en met goede communicatie afgeleverd
Duidelijke omschrijving op de website om misverstanden te voorkomen. Snelle levering!
Goede service en levering. Ben blij dat ik dit onderdeel van de droger kon bestellen.
30 aug 2024

Makkelijk bestellen

Op basis van type, snel de juiste onderdelen besteld. Snel verzonden. Super geregeld.
Snelle en goede service. Alleen vandaag besteld, morgen in huis klopte helaas niet.

Goed geholpen om het juiste artikel te vinden.

Goed geholpen om het juiste artikel te bestellen. Levering was met een dag geregeld.
6 sep 2024

Snel geleverd goede service!

Snel geleverd goede service en een mooie prijs! En de juiste onderdelen op voorraad.
1 sep 2024
Wat er beloofd word op de site, komen ze ook na! Vandaag besteld, andere dag in huis