FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.575 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.971 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

25 jul 2024
Goede internetsite. Duidelijke en goed ontwikkelde bestelsysteem op de site. Snelle levering zoals ze beloofden. Ik had zetgroep voor mijn Siemens koffiemachine nodig.
10 jul 2024

Product is uitstekend, levering PostNL waardeloos

Product is uitstekend, levering door PostNL was wederom buitengewoon slecht!! 3 dg de wasmachine niet kunnen gebruiken wegens PostNL zich niet aan z’n woord kon houden.
22 jul 2024

Snel bezorgd

Spullen netjes en hygiënisch verpakt en gelabeld. Snel bezorgd en ook goed verpakt. Ook een duidelijke site met erg veel onderdelen ter vervanging of voor reparatie.
3 aug 2024
Snelle bezorging en goed dat je een handtekening moet zetten Vervelende was dat toen hij er in gemonteerd was door mijn man ,dat de wasmachine toch kapot was Helaas
16 jul 2024
Het geleverde product is top! Misschien de volgende keer duidelijkheid geven dat t product wat later komt dan aangegeven ook hebben we geen track and tracé ontvangen
26 jul 2024
Groot assortiment, Snel geleverd, goede prijs. Wat wil je nog meer? Beetje te grote doos voor de inhoud, maar je moet altijd wat te zeuren over houden natuurlijk.
SD
Sjaak D.
Nijmegen NL
18 jul 2024

Snel en goed

Het bestelde onderdeel voor mijn koffiemachine past perfect en werd snel geleverd. Aangezien de machine alweer in elkaar zit, kan ik er geen foto's meer van maken.
24 jul 2024
Mail beantwoorden die ik heb gestuurd, of een telefoonnummer beschikbaar stellen voor een vraag, we leven in 2024 en dan telefonisch niet bereikbaar zijn, jammer!
30 jul 2024

opgeknapte koelkast

ik bestelde te haastig. kreeg hulp bij het kiezen van het juiste onderdeel. de verkeerde groentelade werd gratis teruggenomen. heel fijn zo'n opgeknapte koelkast
22 jul 2024

Het product is goed , MAAR

Het product is goed Maar er staat nu besteld is morgen in huis en dat is niet waar gemaakt . Het is nu bestellen , morgen verzonden en overmorgen in huis Jammer
9 jul 2024
Alles binnen ,Alleen het rubber is wat dunner hopende dat hij goed afsluit ,omdat het houten paneel tegen de zij kant aandrukt wan t het rubber is wat dunner .
7 jul 2024
Snelle en accurate levering en dat is met een defecte vaatwasser toch wel lekker, want een uur na ontvangst kon die zijn "werk" weer doen. Kortom goede service!
26 jul 2024
De producten zijn makkelijk te vinden en goed. Ook de bezorging is snel. De bezorg kosten zijn wel aan de hoge kant, ook voor retour zendingen. Al met al goed.
20 jul 2024
Fijne website waar je je onderdelen simpel kan vinden en het bestellen gaat ook gemakkelijk. En vandaag besteld morgen in huis werkt perfect. Echt een aanrader
5 jul 2024
Moeilijk juiste onderdelen te vinden. Snel hulp van klantenservice. Maar nu is alleen handgreep geleverd en (nog) niet rail, waarvoor ik al wel betaald heb....
5 jul 2024
De levering was snel, Zoals beloofd. Het geleverde onderdeel past precies. Het scheelt ons honderden euro's nu we geen nieuwe magnetron hoeven aan te schaffen
18 jul 2024

Makkelijk vinden, goede kwaliteit

Makkelijk om goede onderdeel te vinden, goede kwaliteit. Aantal onderdelen voor vaatwasser gekocht. Allemaal precies goed passend en precies wat ik nodig had.
11 jul 2024
De snelheid waarmee het produkt kwam. Alleen was het wel teleurstellend dat het bestelde frituurbakje geen handvat had en er dit van de oude af moesten halen.
SO
Silvia O.
Waalwijk
26 jul 2024
Snelle service. Onze koffiepot was kapot maar de volgende dag konden we weer koffie drinken met behulp van een nieuwe pot. Hij kwam netjes, goed verpakt aan.
14 jul 2024

Snelle verzending, goede service en kwaliteit

Snelle verzending, onderdeel paste precies en op de site kon ik makkelijk mijn apparaat vinden om te controleren of ik het juiste onderdeel had geselecteerd.