FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.575 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.971 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

28 jul 2024

Herstellen is beter dan nieuw kopen

Ik koop demonteerbare apparaten. Als ze kapot gaan begin ik bij fixpart. Tot nu toe 100% raak. Heel fijn en veel beter dan nieuwe kopen
26 jul 2024
Schrok wel even toen ik in de bevestiging mail zag dat het product uit het buitenland kwam. Maar in 5 dgn thuis bezorgd. Prima product!

Handig, maar DUUR...!!!

Fijn dat de gezochte onderdelen hier nog te koop waren, maar schrok me wezenloos van de prijs: bijna €45,- voor 2 plastic afdekkapjes!
1 aug 2024
Grote keuze in diverse prijsklassen van de schokbrekers die ik zocht. Perfecte aflevering. Mijn Miele wasmachine kan weer 40 jaar mee.
3 aug 2024

Snelle levering en goed product

Snelle levering en 100% origineel product ontvangen zoals geadverteerd. Reparatie van de vaatwasser was hierdoor gelukkig zo gepiept.
27 jul 2024
Snelle reactie op bestelling. Door goede communicatie ontving ik het juiste onderdeeltje van een product van meer dan tien jaar oud.
21 jul 2024

prima bedrijf

prima site om onderdeel te zoeken en zeker te weten dat het de goede is. snel geleverd en alles paste prima. wasmachine doet het weer
11 jul 2024

iets klopt er niet.

het product wat ontvangen is,is veel te klein.het wiel heeft een diameter van4,2cm het wiel wat nodig is heeft een diameter van 12cm
15 jul 2024
Kwaliteit/prijs verhouding is erg duur. Ik was nu 56,95 kwijt voor een plasik flessenbakje dat is erg duur. De service is wel goed!
FV
Frans v.
Zoetermeer
2 aug 2024
Product voldoet geheel aan mijn verwachting! Levering had naar alle waarschijnlijkheid sneller gekund. Denk ik. Verder: CHAPEAU!!
6 jul 2024

Passend onderdeel, maar prijzige verzending

Passend onderdeel, snel geleverd, wel een beetje duur, met name het verzenden: 7 euro voor een plat onderdeeltje, via brievenbus.
24 jul 2024

Service en snelheid zijn top. Formaat was voor brievenbus ipv pakket.

Service en snelheid zijn top! Alleen... dit pakketje had makkelijk door de brievenbus gekund ipv als pakket te worden gezien.
15 jul 2024
Meteen volgende werkdag reactie op vragen i. de mail. Optie Whatsapp zou prettig zijn voor korte vragen. Maar service is prima
10 jul 2024
Ik had een vraag gesteld : deze werd snel beantwoord en het juiste onderdeel ook erbij vermeld , bestel , en heel snel geleverd
5 jul 2024
Het juiste artikel (goed getoond tot in detail op de site) binnen 24 uur geleverd. U doet in deze wat u belooft. Dat is prima.
5 jul 2024
Snelle levering, snap alleen niet waarom 2 producten afzonderlijk geleverd worden, kosten besparing als in 1 x geleverd wordt.
23 jul 2024
Is super dat zoiets bestaat je kan witgoed een tweede kans geven zo der een a.dete te kopen scheelt geld en het milieu super
3 aug 2024
De juiste maat stond er niet bij, daardoor terug moeten sturen, wel vervelend dat de retourkosten voor eigen rekening komen.
25 jul 2024
Makkelijk te vinden onderdelen op serienummer. Keuze tussen origineel of alternatief. Verzending zou wellicht sneller kunnen
20 jul 2024

Vlotte levering

Op 14 juli de onderste sproeiarm voor mijn AEG vaatwasser besteld en deze is op 16 juli afgeleverd. En de prijs valt ook mee