FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.595 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71.192 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

11 jul 2024
Ik heb bij jullie scharnieren van het merk Whirlpool besteld en ontvangen. Nu zitten daar twee losse asjes bij en weet niet waar die voor zijn. Ik heb toen navraag gedaan bij jullie en kreeg als antwoord”helaas is deze informatie bij ons niet bekend” dat vond ik nogal een kwalijk antwoord en komt bij mij over als geen informatie vergaren bij de leverancier.
8 aug 2024
Vandaag bestellen en morgen in huis... #not. Nu meerdere bestellingen gedaan en niet nagekomen. Mailen met klantenservice heeft geen zin want men geeft liever geen antwoord dan kan je ook niets fout doen. 2 keer genaild en 2 keer geen antwoord behalve zon niets zeggende autoreclame waar je niet op kan antwoorden. Ballen bedrijf.
13 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
9 jul 2024
Nadat ik heb aangeven de product niet meer te willen, en dit was goed gekeurd. Kreeg ik het pakketje als nog binnen. Ik had ook een product gekocht wat volgens de site zou moeten passen en dit niet zo was waardoor ik opnieuw een ander product moest kopen plus de verzendkosten moest betalen
22 jul 2024
Aan jullie belofte houden. En als het kan de klant op de hoogte houden. Dezelfde dag geannuleerd en paar tellen later bericht ontvangen dat mijn bestelling onder weg. Heel raar de bestelling zou 29 jullie geleverd worden. Hoe kan dat. Ik moet elke keer navraag doen.
23 jul 2024
Goedendag, Om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd, wordt deze direct door ons systeem verwerkt en doorgegeven aan de transporteur. Het is daarom helaas niet meer mogelijk deze te wijzigen. Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
LM
lex m.
nootdorp
24 jul 2024
Product haalde ik kapot (enorme scheur in het kunststof) uit de doos. Die doos was heel. Kan bijna niet anders dan dat het zo is ingepakt en verstuurd. Helemaal vervelend dat je dan geen klantenservice kan bellen. Twee mails gestuurd. Geen reactie. Waardeloos.
25 jul 2024
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
25 jul 2024
Ik had problemen met deurslot van bauknecht vaatwasser met productnummer en type dus bestel een nieuwe bij fixparts krijg mail terug niet leverbaar Ga daarna naar website bestel het zelfde product binnen 2 in huis wat gaat er mis
26 jul 2024
Goedendag, het spijt me dat te horen. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart

Opzetstukjes tondeuse

Ik had een opzetstukje voor een tondeuse besteld. Door het artikelnummer van mijn tondeuse kreeg ik de garantie dat het paste. Maar helaas, was echt een hele andere. Terugsturen moest ik ook nog zelf betalen. Ik voel me belazerd.
25 jul 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met het product. Ik zie dat je niet het juiste product hebt besteld. We hebben je de retourinstructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Bram, Klantenservice FixPart
25 jul 2024
Onlangs 2 schokdempers en 2 veren voor onze wasmachine gekocht. Levering 2 schokdempers en EÉN veer. Voor alsnog ruim een week bezig om de niet geleverde veer geleverd te krijgen. Klantenservice niet in de meewerkstand.
25 jul 2024
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Bram, Klantenservice FixPart
19 jul 2024
Levering duurt lang en is niet compleet. Deurklep voor vriezer besteld, maar hier ontbreekt de handgreep. Onduidelijk of ook dit extra besteld moest worden, evenals de scharnieren. Niet duidelijk op de site!
5 aug 2024

Op de website wordt de levering de wordt de levering de volgende dag beloofd…

Op de website wordt de levering de volgende dag beloofd, dit gebeurde niet. Hierdoor viel de vakantie bijna in het water, ik was genoodzaakt, na twee dagen wachten, een andere oplossing te bedenken
7 aug 2024
21 jul 2024
Mijn bestelling had vertraging maar ik ben daarover niet actief geïnformeerd. Ik moest zelf op zoek naar informatie, dat vind ik slecht. Ben wel tevreden over het onderdeel. Dank daarvoor
21 jul 2024
FixPart negeerde mijn herhaalde opgave van de dimensies van de koelkastlade die ik nodig heb. Het leverde een verkeerd onderdeel, en verder gaf geen antwoord op mails.
23 jul 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. Helaas is het door jouw bestelde product op basis daarvan niet geschikt. We hebben je meer informatie gestuurd over hoe je jouw product aan ons kunt retourneren. Bram, Klantenservice FixPart
30 jul 2024

Kapotte gft kliko

Slechte ervaring, gemeente gebeld voor nieuwe kliko. 4 weken later pas een nieuwe gekregen in verband met drukte bij jullie bedrijf. Echt waardeloos. Slechte service
1 aug 2024
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
18 jul 2024

Gezocht op typenummer koelkast, toch niet passend onderdeel ontvangen.

Produkt gezocht met behulp van typenummer van onze koelkast. Onderdeel blijkt niet te passen en dus niet geschikt voor type koelkast dat specifiek aangegeven wordt.
23 jul 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
4 aug 2024
Bij bestellen geven ze aan op voorraad en morgen bezorgd. Ik heb 7 dagen moeten wachten op me bestelling. En zaterdag is geen bezorg dag. Staat wel op de site.
5 aug 2024
7 aug 2024
De communicatie is goed, ze doen erg hun best, maar het onderdeel past helaas niet. Er wordt nog aan gewerkt via de fabrikant om het goede onderdeel te krijgen.
8 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
24 jul 2024
Het product is niet aangekomen. Nadat ik daarover een bericht heb gestuurd per email (14dagen geleden) heb ik daar nog geen reactie op mogen ontvangen.
25 jul 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Bram, Klantenservice FixPart
9 jul 2024
Melding bij invullen retourformulier dat geleverde product niet geretourneerd kan worden. Dit zonder opgaaf de reden en zonder enige toelichting.
25 jul 2024
Het bestelde onderdeel paste niet terwijl ik op een specifiek apparaat heb gezocht. Met een dremel passend gemaakt en nu werkt het wel.
26 jul 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
18 jul 2024
Ik heb materiaal ontvangen maar is beschadigd binnen gekregen dus ik ben niet blij met de verpakking of couliteit van is niet goed