FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.353 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

Slecht bereikbaar

Ik heb volgens jullie site met exact het artikel nummer van onze oven een deur proberen te bestellen. Maar deze past niet. Jullie zijn slecht bereikbaar. Telefonisch al helemaal niet waardoor het niet snel opgelost kan worden! 🤬
Het product is mi onbruikbaar. Het wieltje voor de stofzuiger zit zo vast dat je het niet los kunt trekken van het bevestigingsplaatje, wat nodig is om bij de schroefgaten te kunnen. Ik zie geen mogelijkheid tot bevestiging.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
2 mei 2024

Zelf retourkosten betalen na verkeerde levering

Ik heb een stofzuigerslang van 3 meter besteld zoals op de afbeelding van de site stond, maar kreeg een standaard slang geleverd van 1.50 meter deze teruggestuurd maar moest zelf de retourkosten betalen! Slechte service !!!
6 mei 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een product wil retourneren en het is verkeerd besteld, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten voor de heenzending betalen we wel aan je terug. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Ontbrekende onderdelen in inbouwset vaatwasser. Medewerkers komen niet met een adequate oplossing maar laten je constant heen en weer mailen. Ik geef mijn telefoonnummer met het verzoek mij te bellen maar dat doen ze niet.
23 sep 2023
zeer slechte communicatie telkens weer door andere personen. Geen enkel back-up van mijn verzoek om retourbon te zenden en te helpen bij de oplossing van het feit dat het bestelde onderdeel met transportschade is ontvangen.
MG
Maria G.
Zaandam NH
10 feb 2024

Perhaps a mistake in my order,

Everything OK during these order process. Unfortunate the ingene looks different comparing it yo the original part. I contacted costumerservice and send all the information including pictures but still not have any answer.
Antwoord van FixPart.nl
Good day, I'm sorry to hear that. We have contacted you to see what we can do for you. Our apologies for the inconvenience. Bram, Customer service FixPart

Aftersales is één drama, onbereikbaar en 5 maanden nodig voor een vervangend produkt :(

Bereikbaarheid is een drama. 5 maanden voor een vervangend produkt slaat nergens op. Geen telefoonnummer is ook belachelijk wanneer er geen chatdienst is. Maanden wachten op reactie, van alles beloven en niet waar maken.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
7 nov 2023
Onderdeel niet geleverd en ook niet aanwezig bij pick-up point. Klantenservice slecht bereikbaar en reageren al dagen niet op mails. Nu geen onderdeel, geen geld retour en geen contact. Voor mij zeker geen Fixpart meer
12 okt 2023

Hele slechte klantenservice

Prima webshop met groot assortiment als alles goed gaat. Totdat er iets misgaat en je met de klantenservice te maken krijgt. Het duurt heel erg lang voordat je een reactie krijgt, laat staan voordat het opgelost wordt.
12 okt 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je ontevreden bent over de klantenservice. Ik zie dat er wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Juliette, Klantenservice FixPart
3 kleine onderdelen besteld en betaald en maar 2 geleverd. Verpakking in een doosje wat ook via de brievenbus kon als je het in een envelop had gedaan. 8 mails pntvangen ivm vertraging van de levering via postnl......
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Bram, Klantenservice FixPart
Wacht al een paar dagen op retour instructies nadat ik het retourformulier heb ingevuld. Omslachtige en irritant proces wanneer je iets terug wilt sturen. Het gaat ook nog om een artikel waarvan een onderdeel mist.
22 nov 2023
Ik had gelezen volgende dag binnen..maar het moest uit Italie komen maar even een tijdelijke droger gekocht anders had ik mijn huis niet meer ingekomen door de was.Het is nu woensdag en afgelopen donderdag besteld...
31 dec 2023

geen complete deur gekregen.

ik heb een vervangende ovendeur besteld, maar heb slechts een " halve" deur gehad. ik moet de scharnieren zelf overzetten en de binnenruit ook zelf overzetten beide zijn gecompliceerde handelingen die moeilijk zijn.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
11 nov 2023
Mbt levertijd en contact zijn het oplichters Bestel bij bedrijven, die ook een telefoonnummer hebben en kijk de review op Google na en niet op deze soort welgemeende nep sites Namelijk hebben ze hier invloed op!!!
30 apr 2024
Onderdeel van vaatwasser besteld. Deze was helaas kapot. Maar ipv mij een nieuwe te sturen moeten ze het eerst onderzoeken bij de leverancier. Dit duurt al een week. Ik wil gewoon een nieuw product! Joey Grunewald
1 mei 2024
20 mrt 2024
Na het vervangen van de module werkte de wasmachine 40 minuten en daarna stopte de motormodule met werken. Ik ben slechts ruim € 90,- kwijt aan iets dat ik moet weggooien omdat ik een nieuwe wasmachine heb gekocht
14 jan 2024

Maatbekertje

Hoewel ik een maatbekertje had besteld voor een eierkoker, kreeg ik een plastic bekertje zonder enige maatverdeling er op. Mijn bestelling werd bovendien afgeleverd bij een afhaalpunt, terwijl ik gewoon thuis was.
5 mei 2024
Geef in jullie informatie over het product ook de maten op. Dan weet men wat men koopt ook past. Dure grap die verzendkosten bij retourneren van het product. En retourneren moest omdat het product niet pastte.
6 mei 2024
Graag stoppen met deze beoordelingen, ik kan geen artikel meer bestellen of ik krijg een tevredenheidsonderzoek om de oren geslingerd. Als jullie je best doen ben ik tevreden, als het niet klopt meld ik het wel.
MZ
Mark Z.
Roosendaal
31 mrt 2024
2 hele dure pootjes gekocht voor een samsung tv wordt er alleen de linker geleverd en kan ik er alsnog niets mee. Links en rechts apart kopen en maar 1 in de doos. Zal vast opgelost worden maar niet heel handig