FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.750 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

31 jul 2024
duidelijke website, zodat de kans op een miskoop klein is. Zeer tevreden over geleverd produkt.
19 aug 2024
Een speciaal knopje van een afzuigkap van 28 jaar oud was probleemloos bij jullie te bestellen
18 aug 2024
Snelle en correcte levering. Het onderdeel konden we meteen monteren. Het apparaat werkt weer.
3 aug 2024
Redelijk snelle bezorging, ik had het verkeerde besteld, zonder problemen retour kunnen sturen
28 aug 2024
Makkelijk gevonden wat ik zocht (aandrijfriem condensdroger). Betaald en snel geleverd TOP!!!
28 aug 2024
Keurige levering. Bestelling volgens afspraak geleverd. Product voldoet aan de verwachtingen
18 aug 2024
vlot geleverd.wel aan de prijs.pakket kon makkelijk door de brievenbus.maar kwam met post.nl.
4 aug 2024
Snelle levering, Onderdelen zijn los verkrijgbaar zo kunnen we de vriezer weer goed afsluiten
16 aug 2024
Zo snel. Besteld volgende ochtend op de mat. Espresso machine moet het s ochtends doen toch?
MG
Moniek G.
Den haag
9 aug 2024
Handige tool voor het zoeken van het juiste onderdeel. Snelle verzending. Top oplossing zo!
9 aug 2024
Zeer snel en goed advies. Snelle verzending. Goede produkten ook de goedkopere aternatieven.
31 jul 2024

Onderdeel Samsung wasmachine

Het bestelde onderdeel voor de wasmachine was zeer snel binnen en was zeer degelijk verpakt.
29 jul 2024
Snel geleverd. Onderdeel van mijn vaatwasser was stuk besteld en volgende ochtend al binnen.
28 aug 2024
Netjes de volgende dag al bezorgd en precies wat ik nodig had! Mijn oven is weer als nieuw
23 aug 2024
Credo: Vandaag bestellen morgen in huis niet waargemaakt. Bestelling 4 dagen later geleverd
22 aug 2024
Zeer complete webshop, eenvoudig bestelproces, snelle levering en goede email communicatie.
14 aug 2024
Makkelijk kunnen filteren zodat ik kon vinden wat ik zocht. Snelle levering en goed verpakt
14 aug 2024
Prima product wat exact aan de specificaties voldoet. Levertijd zou verbeterd kunnen worden
13 aug 2024
Onderdelen zijn makkelijk te vinden met het type nummer en worden vlot en netjes verzonden
12 aug 2024

Duidelijke informatie.

Duidelijke informatie met handige zoeken op apparaat. Snelle levering en redelijke prijzen.