de-pelikaan.nl- Logo - Beoordelingen

de-pelikaan.nl

389 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden389 beoordelingen in totaal

20 jul 2024
Zuivere koffie. Het is mijn handelsmerk aan het worden om zuivere koffie te zijn in figuurlijke zin en te serveren aan mijn klanten en bezoek, letterlijk. Ik heb vele koffiesoorten al geprobeerd bij diverse gelegenheden en ook thuis diverse experimenten geproefd. Uiteindelijk viel het mij op dat een bepaalde koffie er uit springt telkens, waar ik ook kom. Deze koffie bleek dan geleverd door de Pelikaan, dit stond er dan ook bij. Zodoende ben ik zelf ook op ontdekkingsreis door het assortiment van de Pelikaan gegaan en heb diverse soorten koffie al geprobeerd. Dit is mijn favoriete smaak geworden: De stevige Firenze. Ik word er elke ochtend mee wakker inmiddels. Heerlijk. Het personeel is altijd vriendelijk en correct. De indruk van kwaliteit straalt echt af aan hoe het product geleverd wordt. Ik word hier heel blij van!

23 jul 2024
Er zat een kapot pak met koffiebonen in de verzonden doos,gelukkig zag ik dit op tijd zodat ik er een andere verpakking om kon doen.Waarschijnlijk had ik anders koffiebonen kunnen oprapen,Geen prettig idee.

Beoordelingen voor de-pelikaan.nl

Nostalgie een 10!

Heel lang geleden in de omgeving van Zutphen gewoond. Koffie en thee van de Pelikaan is voor ons nostalgie en een reden af en toe nog eens naar Zutphen af te reizen. Deze keer voor het eerst via de website van de Pelikaan besteld. Bestelling in perfecte staat ontvangen en we kunnen vooruit om van de heerlijke Thee te genieten
4 sep 2024
Vriendelijke bezorger.Het is jammer dat er geen bericht komt wanneer de bestelling bezorgd wordt,dit zou wel fijn zijn voor de klant zelf maar ook voor de bezorger zodat hij niet voor een dichte deur komt. M.v.g Mw Kablau
15 sep 2024

Betrouwbare kwaliteit

Geurthee nummer 5 is al tientallen jaren mijn favoriete thee. Het smaakt nog steeds even goed als vroeger. Nu ik in het buitenland woon bestel ik het via de website en het wordt altijd supersnel verstuurd.

De koffie van De Pelikaan is een klasse apart.

De koffie van de Pelikaan is echt een klasse apart. Dat wist al langer. Online bestellen bij de Pelikaan was nieuw voor mij, maar is me ook prima bevallen. Makkelijk en snel. Ik ben helemaal blij.
16 sep 2024

Zoals altijd topkwaliteit en snelle levering!

Wederom hebben we thee besteld bij De Pelikaan en weer werd alles netjes en snel bezorgd in handige zakjes. Als de huidige voorraad op is zullen we zeker opnieuw bestellen.
Als je weet wat je wil is het makkelijk bestellen. Voor de “nieuweling” is geurthee 2” of “pelikaanmix” lastig. Daar zou wat meer algemene uitleg over kunnen.
5 sep 2024
Heerlijke koffie(bonen), duidelijke webshop en goede, snelle service (o.a. ten aanzien van de verzending). Inmiddels al een paar jaar tevreden klant!
Altijd snelle reacties en ook snelle verzending in goede verpakking. De koffie is erg goed, vandaar een bestelling van West naar Oost Nederland
Snelle levering, alleen touwtje van builtje wil nog wel eens los na op en neer halen in het hete water, maar meestal gaat het goed hoor.
2 sep 2024
Koffie van hoogstaande kwaliteit. Thuis drinken brengt me in herinnering terug naar de leuke winkel en het terras aan de Pelikaanstraat.
14 sep 2024
- ruim aanbod - goed kunnen filteren - goede informatie over de producten en het bereiden - betaling en afhandeling ook goed
3 sep 2024

Only the best experience with the Pelikaan

Ordering regularly at the Pelikaan. Happy with the quality, wide variety of coffee beans, and the prices are reasonable.
12 sep 2024
Ik heb de koffie besteld en had deze de volgende dag al in huis. Maar dan die smaak! Echt zulke lekkere koffie!
Klantvriendelijk, goede bereikbaarheid,. Goede koffie, smaakt heerlijk, levering is snel, en goed verpakt
11 sep 2024

Altijd snel en verzorgde levering

De bestelling wordt altijd snel en verzorgd geleverd. De kwaliteit van thee en koffie is altijd goed!
17 sep 2024
Wat gevraagd wordt, wordt direct geleverd Verpakkingen worden mooi en sterk geleverd in het tasje

Snelle bezorging van uitstekende koffie

Super snelle bezorging, veel keuze uit kwalitatief uitstekende koffie, wij zijn erg tevreden.
19 sep 2024
Heerlijke koffie en de thee is zo vol van smaak. Wij kopen hier al jaren onze thee en koffie
Bestellen en ontvangen. In een mum van tijd. En wie kan er nu zonder koffie van de pelikaan?
Ik wacht op de bestelde zending. Heb geen aanwijzing dat er iets misgaat met afleveren.