de-pelikaan.nl- Logo - Beoordelingen

de-pelikaan.nl

389 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden389 beoordelingen in totaal

20 jul 2024
Zuivere koffie. Het is mijn handelsmerk aan het worden om zuivere koffie te zijn in figuurlijke zin en te serveren aan mijn klanten en bezoek, letterlijk. Ik heb vele koffiesoorten al geprobeerd bij diverse gelegenheden en ook thuis diverse experimenten geproefd. Uiteindelijk viel het mij op dat een bepaalde koffie er uit springt telkens, waar ik ook kom. Deze koffie bleek dan geleverd door de Pelikaan, dit stond er dan ook bij. Zodoende ben ik zelf ook op ontdekkingsreis door het assortiment van de Pelikaan gegaan en heb diverse soorten koffie al geprobeerd. Dit is mijn favoriete smaak geworden: De stevige Firenze. Ik word er elke ochtend mee wakker inmiddels. Heerlijk. Het personeel is altijd vriendelijk en correct. De indruk van kwaliteit straalt echt af aan hoe het product geleverd wordt. Ik word hier heel blij van!

23 jul 2024
Er zat een kapot pak met koffiebonen in de verzonden doos,gelukkig zag ik dit op tijd zodat ik er een andere verpakking om kon doen.Waarschijnlijk had ik anders koffiebonen kunnen oprapen,Geen prettig idee.

Beoordelingen voor de-pelikaan.nl