de-pelikaan.nl- Logo - Beoordelingen

de-pelikaan.nl

389 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden389 beoordelingen in totaal

20 jul 2024
Zuivere koffie. Het is mijn handelsmerk aan het worden om zuivere koffie te zijn in figuurlijke zin en te serveren aan mijn klanten en bezoek, letterlijk. Ik heb vele koffiesoorten al geprobeerd bij diverse gelegenheden en ook thuis diverse experimenten geproefd. Uiteindelijk viel het mij op dat een bepaalde koffie er uit springt telkens, waar ik ook kom. Deze koffie bleek dan geleverd door de Pelikaan, dit stond er dan ook bij. Zodoende ben ik zelf ook op ontdekkingsreis door het assortiment van de Pelikaan gegaan en heb diverse soorten koffie al geprobeerd. Dit is mijn favoriete smaak geworden: De stevige Firenze. Ik word er elke ochtend mee wakker inmiddels. Heerlijk. Het personeel is altijd vriendelijk en correct. De indruk van kwaliteit straalt echt af aan hoe het product geleverd wordt. Ik word hier heel blij van!

23 jul 2024
Er zat een kapot pak met koffiebonen in de verzonden doos,gelukkig zag ik dit op tijd zodat ik er een andere verpakking om kon doen.Waarschijnlijk had ik anders koffiebonen kunnen oprapen,Geen prettig idee.

Beoordelingen voor de-pelikaan.nl

6 sep 2024
3 sep 2024
3 sep 2024
4 sep 2024
Het duurde enkele dagen voordat ik mijn bestelling ontving. Bestellen is simpel en gebeurt binnen 2 minuten
JV
Jelle v.
Zutphen
4 aug 2024
Prima koffie opnieuw Ik ben zeer tevreden over het gemak van bestellen op de ene dag en dan vrijwel zonder uitzondering de volgende werkdag kunnen afhalen van mijn product. Natuurlijk is het laten bezorgen ook mogelijk, maar een kleine wandeling naar de stad is duurzamer natuurlijk. Goed te zien dat er ook van de Pelikaan kwaliteit een cafeïnevrij product bestaat. Dit heb ik ditmaal besteld. Netjes alles in een goede stevige papieren tas meegekregen en een duidelijk factuur erbij tevens.
Antwoord van de-pelikaan.nl
8 aug 2024
Blij om te horen dat u zeer tevreden bent, en goed (en gezellig) dat u wandelt naar onze winkel. Hopelijk tot snel weer!
3 aug 2024
Al meer dan 60 jaar drinken wij thuis bij onze ouders thee van de Pelikaan, eerst ophalen in de winkel. En nu denk ook alweer 30 jaar koffie en thee. Eerst telefonisch en nu heel gemakkelijk via de webshop.
27 aug 2024
Duidelijke site en snelle verzending en krijg steeds alles wat ik heb besteld dus prima eindcontrole.Aanrader als je thee liefhebber bent.Zo doorgaan niets veranderen hartelijk dank.
10 aug 2024
Heerlijke koffie, eenvoudig te bestellen en snel geleverd. En dat allemaal ontdekt tijdens een heerlijk kopje koffie op het terras in Zutphen tijdens onze vakantie.
27 aug 2024
Uitstekend! Zo snel als de koffie in huis is nadat de bestelling geplaatst is. De lekkerste koffie die ik altijd in huis heb en al jaren mijn favoriete koffie is.
21 aug 2024
Echt goede koffie, die we al jaren drinken. We namen zelfs een kilo koffie mee naar China. Kortom ee leven met Pelikaan koffie. Het geeft een goed thuis gevoel.
22 aug 2024

Heerlijke koffie en snel verzonden!

Ik bestel regelmatig koffiebonen bij de Pelikaan. De koffie is erg lekker en wordt snel geleverd. We hebben de laatste tijd vaak de Wiener Melange.