durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

922 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.512 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
Ik was op zoek naar zwarte sneakers met een zwarte zool in deze periode lastig te verkrijgen , aan gezien ik een brede voet heb past mij niet iedere schoen . De verkoopster in Durlinger Beek heeft alle moeite gedaan op internet enz. Op moment niets te krijgen, opeens viel haar in als ik eens kijk bij de kinder sneakers maat 38 en ja hoor daar stond de schoen die ik nodig had om aan te laten passen bij een footcare specialist en dringend nodig had. Mijn complimenten gaan naar de verkoopsters in Durlinger Beek 👍👍👍

13 apr 2024
In een filiaal werd op paasmaandag niet verteld dat er enkele dagen later 20 procent korting zou zijn op alle schoenen . Gelukkig had ik de schoenen niet gekocht , maar een paar dagen online wel .

Beoordelingen voor durlinger.com

GM
G M.
Susteren
Een schoen bruin en andere lichter van kleur is niet fijn!! Vraag: spaarkaart online en in winkel zijn die gekoppeld?
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat de schoenen verkleurd waren, onze excuses. Er waren 2 accounts, deze zijn nu samengevoegd. Bij vragen hierover raden we u aan om contact met ons op te nemen. Liefs Durlinger.

Prima

Schoenen hadden al kapotte neuzen het moment dat ik ze uit de doos haalde. Anderzijds was het wel prima.
Verkeerde maat geleverd dus niet goed de bestelling bekeken of verkeerd op de site gezet niet fijn zo
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor de beoordeling. We konden zien dat er een Engelse maat 8,5 besteld is, dit is een 42,5 in Europese maatvoering. Vervelend dat de schoenen niet de juiste maat hadden, hopelijk heeft u nog andere leuke schoenen weten te bemachtigen. Liefs Durlinger.
31 dec 2023
Allebei de schoenen waren stuk, dus eerst controleren voor ze de deur uit gaan
Schoenen retour gestuurd, twee dagen later lagen ze weer op het afhaalpunt van Post.nl.....
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wij werken met een antwoordnummer, hiervan is een label toegevoegd bij de bestelling. Als deze juist wordt ingevoerd bij het PostNL punt gaat het pakket naar ons toe. In uw geval zal het antwoordnummer niet goed zijn ingevuld, hier kunnen wij niets aan doen helaas. Zodra we de schoenen retour hebben ontvangen zullen we ze zo snel mogelijk verwerken en terug betalen.
IA
Ida A.
Alverna
Heb schoenen besteld maar ze zijn zo anders als ik me bedacht had dus stuur ze maar terug
Antwoord van durlinger.com
Beste, Jammer dat de schoenen niet zijn zoals je gehoopt had. Retourneren is kosteloos. Na ontvangen van de retour doen we onze best om het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug te betalen. Liefs Durlinger.
3x bekraste schoenen opvangen op rij. Toen maar gestopt en op zoek naar andere schoenen
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurt, onze oprechte excuses! Voor een volgende keer willen we je vragen hierover te mailen naar info@durlinger.com dan hadden we een extra controle voor je uitgevoerd zodat je zeker een paar goede schoenen had ontvangen! Nogmaals onze excuses. Liefs Durlinger.
7 jan 2024
Omdat ik na 1 week nog steeds geen bericht heb ontvangen van de reteurzending.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling, vervelend dat deze niet positief is. Wij hebben de schoenen vandaag retour ontvangen en verwerkt. Het aankoop bedrag zal binnen enkele dagen op de rekening worden terug betaald waarmee ook is betaald. Een retour en de verwerking daarvan kan tot 10 werkdagendagen duren, de bestelling werd op 31 Dec geleverd, de verwerking heeft dus maar 5 werkdagen geduurd . Liefs Durlinger.
De website laat niet zien elke stap van de bestelling. Ook niet retouren.
HM
helma m.
someren
Sloffen zijn fijn maar de maat die wordt aangegeven klopt niet
Ik heb geen enkel bericht ontvangen over een terugbetaling
24 okt 2023
Beste, Vervelend om te horen dat u nog niks van de terugbetaling heeft vernomen. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kunt u uw vraag ook per e-mail stellen. Met vriendelijke groet, Durlinger Schoenen
Ik heb 2 verschiledne schoenen in Food gekregen !!!
23 mei 2024
Er zat geen retourformulier bij. Schoenen prima
24 mei 2024
Beste, Normaal zit er in de schoenendoos onder de schoenen tussen het papier een retour formulier en een retour label. Mocht het daar niet zitten dan kan het nog op de zak onder de eigen gegevens zitten. Als het echt niet is toegevoegd mag je een kopie factuur toevoegen en daarop de reden van retour aangeven. Het volgende adres mag genoteerd worden: Durlinger Schoenen Antwoordnummer 4023 5980 ZX Panningen We zien de schoenen graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Durlinger
13 apr 2024
Eerder geld terug storten bij retour winkel.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Een verwerking van een retour kan tot 10 dagen duren, vaak gebeurt dit sneller. Bij drukker periodes zoals nu kan het langer duren, excuses hiervoor
22 mei 2024
Nog steeds de bestelling niet ontvangen 🥵🥵
23 mei 2024
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Helaas moet er iets mis zijn gegaan met de levering want wij hebben de schoenen vandaag retour ontvangen en verwerkt. Het betaalde bedrag is terug betaald op de rekening waarmee ook betaald is. Excuses voor het ongemak. Liefs Durlinger.
16 dec 2023

Op de ene laars waren zwarte strepr

Op de ene laars waren zwarte strepen
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat de schoenen zo zijn ontvangen, onze excuses. Zodra we de schoenen retour hebben ontvangen zullen we uiteraard het aankoop bedrag terug betalen. Nogmaals excuses. Liefs Durlinger.
25 nov 2023
Snellere uitbetaling bij retour
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wij streven erna om iedere retour binnen 10 dagen te behandelen en terug te betalen, vaak lukt dit sneller! We hebben de retour in de winkel vandaag verwerkt, het bedrag zal met een dag terug op de rekening staan. Liefs Durlinger.
FS
27 okt 2023
Doos was beschadigd.
1 nov 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat de doos beschadigd was, waren de schoenen wel intact? Mocht er iets mis mee zijn dan vragen wij u ons te mailen naar info@durllinger.com, we helpen u graag verder. Liefs Durlinger.
2 nov 2023
Snel leveringen
Antwoord van durlinger.com
Beste, Kunnen wij iets voor u betekenen? Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kun je jouw vraag ook per e-mail stellen. Met vriendelijke groet, Durlinger Schoenen
27 apr 2024
29 apr 2024
Beste, Wat jammer dat we maar 1 ster hebben gekregen! Kunnen we iets voor je doen? Is er iets niet naar wens verlopen? Je mag ons altijd een email sturen naar info@durlinger.com, we helpen je heel graag! Liefs Durlinger.