Drleenarts.com

1.515 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.775 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

17 apr 2024
Betaalbare producten die doen wat ze beloven. Snel verzonden en altijd een handige mini/tester gratis erbij. 🩷
Ik gebruik het alles zomers en dagelijkse verzorging. Imternet en bij etos. Trekt snel in en goed verzorgend
Mijn droge huid is nog niet helemaal over, maar minder jeuk en uitslag. Dus nog even doorgaan met de proefjes.
Heerlijke producten. Vooral de bodycreme. Helemaal geen last meer van droge en jeukende onderbenen. Heel fijn!
Ik gebruik alle producten, helemaal blij mee. Mijn gevoelige droge huid waardeert de parfumvrije producten.
3 mrt 2024
Het zijn fijne producten om te gebruiken en doen echt wat voor een gevoelige huid.tegen een betaalbare prijs.
AT
Annet t.
Almelo
10 mei 2024
Ik heb de dag crème met spf en die glimt wel erg. De body crème is erg fijn evenals de zonnecrème factor 50
De handcrème vind ik heel fijn. Je handen blijven echt zacht. Lange tijd. Net of een zacht laagje op komt.
Gewoon goede producten. Eerst gebruikt voor de kinderen, maar inmiddels gebruik ik zelf ook veel producten.
Snelle en goede levering! Helaas lijk ik allergisch voor het product (dagcreme spf 25 de nieuwe verpakking)
Hele fijne zalf, andere zalf soorten zijn moeilijk smeerbaar, heel dikke zalf, deze zalf is heerlijk zacht.
8 mei 2024
Hele fijne website. Persoonlijke aandacht staat voorop. Keurig nette snelle verzending, zeer tevreden....
Ik gebruik deze crèmes al ongeveer 3 jaar. De anderen wil ik niet veranderen, want deze zijn geweldig. 😊
11 nov 2023
Snelle levering, overzichtelijke website en fijne producten voor mijn zeer gevoelige huid en betaalbaar!👍😁
15 mei 2024
Ik vind het product heerlijk om te gebruiken. Mijn gezicht voelt nu beter aan. De levertijd is heel snel
5 mei 2024
Helpt direct bij mijn onzuivere huid onder controle te krijgen en nieuwe puistjes te voorkomen! Geweldig!

Excellent

Een extra ordinaire producten die mij bijzonder verbaasd hebben van de snelle efficacy van de toepassing

Gewoon goed

Erg snelle bezorging en het product werkt heel goed bij mijn zoontje zijn waterpokken, echt een aanrader.
Top voor gevoelige huid. Ik heb altijd last van een gevoelige huid en met deze producten niet. Heel fijn.
24 apr 2024
Prettige omschrijvingen op de website, vond snel wat ik nodig had! Levering was snel, ook tevreden over.