Drleenarts.com

1.485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

27 jan 2024
Producten zacht en niet plakkerig. Neutrale geur zou vervangen mogen worden voor een lekkere geur voor meer beleving.
Met de producten voor de acne gevoelige huid na een paar weken al zichtbaar resultaat. Ik zal het blijven gebruiken
14 apr 2024

Wij zijn mega blij met de suncare van Drs.Leenarts!

Na vele andere merken geprobeerd te hebben, nu eindelijk geen bultjes en jeuk meer met de suncare van Drs. Leenarts
Jojoba olie besteld, nieuw in het assortiment.....niet alleen goed voor huid, haar maar ook voor de nagelriemen....
De lotion droogt de waterpokken net iets sneller dat sudo crème. De jeuk is snel verholpen. Kind is blij, mama ook!
Hallo, De olie werkt echt super goed op mijn dochtertje haar ruwe huid. Na 3 dagen is het zacht geworden.. superrr😁
13 mei 2024
Onze zoon heeft erg droge huid wat pijnlijk is met in bad gaan deze olie geeft rust aan de huid en geeft meer rust
3 mrt 2024
Mijn dochter het erg last van eczeem met deze zalf er op gaat het supper, Het is supper spul echt een aanrader.
MB
Snelle levering. De producten hebben we nog niet gebruikt, behalve de spf30 voor het gezicht en die bevalt prima.
SPF 30 zonnebrandcreme. Echt een top product! geeft geen witte waas en is niet te vet.. Ook zeer snelle levering!
Het is een fijne voet crème voeten zijn lekker zacht de drogen vervelde plekken verdwijnen… zeer tevreden mee ..
15 okt 2023
Geen parfum en kleurstoffen. Zeer mild voor mijn (hoofd) huid. Micellair water in het assortiment zou fijn zijn.
18 apr 2024
De Jojoba olie is heerlijk. Heb een lastige couperose huid. Deze olie is een weldaad. En 1druppeltje is genoeg.
Het is een fijn product, trekt snel in de huid.En heel erg praktisch is de pipet, hierdoor kun je goed doseren.
HB
Herma B.
Apeldoorn
De crème wordt snel opgenomen en laat geen laagje achter, je hebt maar heel weinig nodig dus zuinig in gebruik.
20 jan 2024

Fijne producten

Producten zijn fijn, bestellen en bezorgen gaat snel en eenvoudig. Ik heb nog geen negatieve punten te melden.
MN
Monique N.
Heemskerk
Ik ben groot fan van alle producten, de dagcrème met factor smeert goed en beschermt ook goed zomer en winter.
17 apr 2024
Het emailcontact met Jorn Daarnaast natuurlijk het product zelf * de dagcrème * de zonnecrème * de lipbalsem
17 apr 2024
Betaalbare producten die doen wat ze beloven. Snel verzonden en altijd een handige mini/tester gratis erbij. 🩷
Ik gebruik het alles zomers en dagelijkse verzorging. Imternet en bij etos. Trekt snel in en goed verzorgend