Drleenarts.com

1.515 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.775 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Het product werkt niet maar wel snelle levering en veel verschillende producten. Voor iedereen wel iets.
Mijn droge huid is nog niet helemaal weg. Maar geen jeuk meer en uitslag. Dus het gaat de goede kant op.

Ik ben blij iets te hebben gevonden .

Ik ben blij iets te hebben gevonden dat prettig uitsmeert en waar ik geen allergische reacties van krijg
26 dec 2023
Heerlijk smeren zonder fratsen. Alle crème doet goed zijn werk. Altijd weer blij met de nieuwe voorraad.
25 nov 2023

Fijne shampoo

Sinds ik de shampoo van dr. Leenarts gebruik heb ik het gevoel dat mijn haar minder slap en voller is.
26 okt 2023

Fijne artikelen

De lippenbalsen werkt heel goed. De doucheolie was even wennen, maar het resultaat is boven verwachting.
29 mei 2024
Producten die doen wat ze beloven zonder onnodige stoffen. Mn huid is lekker zacht en trekt niet meer.

De producte van dr Leenarts doen wat ze…moeten doen, namelijk de huid beschermen, eden en zn genezen.

De web shop beter inrichten in thema”s bv volwassen huid producten- Kind- probleem huid- zon producten.
Antwoord van Drleenarts.com
Beste W. Visser, Dankjewel voor je feedback. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten! Daar worden wij altijd heel erg blij van. Wat betreft je feedback over de thema's op onze website, dit zal ik meenemen naar ons website team. Als je verder wil toelichten wat je precies zou willen zien qua indeling, dan kan je ons een berichtje sturen via contact@drleenarts.com. We horen het graag! Groeten, Joram - Customer Service Specialist Drs Leenarts
4 nov 2023
Nu een paar dagen de voetverzorging gebruikt en mijn voeten voelen heerlijk zacht aan! Ben er blij mee!
Snelle en fijne service Producten werken fijn, met name de aanstiplotion die je voor de nacht op doet.
15 mei 2024
Al jaren op zoek naar een productlijn voor mijn acne en eczeem gevoelige huid: eindelijk gevonden 😊.
6 mei 2024
De jojoba olie dit keer voor het eerst gebruikt! Heerlijke olie zelfs voor een vettere huid!aanrader!

superzacht

Mijn gezicht voelt nu zacht aan en ik had altijd jeuk bij mijn ogen met andere crème en nu niet meer.
Snelle levering, netjes verpakt en prima prijs-kwaliteit verhouding. Ben heel blij met de producten.
20 jan 2024
Fijne producten, die goed doen wat ze moeten doen zoals beschreven. Ruim assortiment om uit te kiezen
23 mei 2024

Overzichtelijke duidelijke website

Overzichtelijke website met veel nuttige info over de producten en over verzorging in het algemeen.
De olie gebruik ik als nachtcrème . Bevalt me erg goed. De dagcrème en shampoo ken ik. Zijn goed.
27 jan 2024
Heerlijke badolie, zonder allergenen, parfum en zeep. Een weldaad voor mijn huid met ernstig exceem.
25 mei 2024
De zalf bevalt goed smeert goed en niet te vettig de bodylotion is ook heel fijn
21 mei 2024
Al na een paar dagen zag ik verbetering ik had geen jeuk meer en het haar uitval is ook veel minder