zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

29 jul 2024
Goede website, vlotte levering. Technische tekeningen op de website zijn superhand, echter van sommige onderdelen zijn de tekeningen nog niet beschikbaar. Het te bestellen onderdeel kun je dan ook niet naast de tekening selecteren. Toen ik daar informatie over wilde inwinnen ( op vrijdagmiddag 14:00 uur) werkte de chatbot niet en was het bedrijf telefonisch ook niet bereikbaar. Prima website dus, even de puntjes op de "i" zetten en het is helemaal perfect.
1 aug 2024

Prima website met goede tekeninhen om onderdeel te zioeken

Prima website. Producten geleverd als omschreven. Echter post nl krijgt nul punten voor late levering. Dit is momenteel gewoon slecht missch een tip, andere vervoerder kiezen.
25 jul 2024

Goede kwaliteit en snelle levering

Was niet helemaal zeker over de website, maar vrienden bestellen hier ook altijd en zijn positief. Ik ook, want de spullen zijn van goede kwaliteit en komen snel aan
23 jul 2024
correcte afhandeling ,alleen jammer dat alle bestelde onderdelen niet op voorraad waren.
WJ
W.T.P. J.
Monnickendam
12 aug 2024
Ook bij problemen wordt je goed en vakkundig te woord gestaan !
30 jul 2024
Beter verpakken doos was zwaar beschadigd, inhoud was nog goed
14 aug 2024

Tevreden met Zandri

Onderdelen zijn altijd accuraat, prima aanbod en goed geprijsd
2 aug 2024

Zundapp achterveren.

Product zoals beschreven en op de beloofde dag binnen
26 jul 2024
Snelle levering product voldoet aan de eisen
25 jul 2024
Het contact en de snelle terugkoppeling
23 jul 2024
Na telefonisch overleg goed geholpen.
21 jul 2024
Snel geleverd en de juiste onderdeel
27 jul 2024
Snelle levering,en goede materialen
5 aug 2024

Netjes

Snelle levering, goed product!
14 aug 2024
goed en snel geleverd