zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

504 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.327 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Zandri biedt een ruime keuze aan onderdelen.

Zandri biedt een uitstekende selectie scooteronderdelen van goede kwaliteit en de snelle levering is een groot pluspunt. De klantenservice is vriendelijk en behulpzaam, wat mijn aankoopervaring erg prettig maakte. Ik vond precies wat ik nodig had voor een goede prijs. De website en met name de beschrijving van de onderdelen verdient wel wat aandacht. Zo zijn sommige onderdelen niet omschreven wat het zoekproces er niet makkelijker op maakt. Zeker een aanrader!
27 aug 2024
Duidelijke uitleg gekregen. Na mijn vraag via mail, welke serie nummers ik nodig had voor de stukken die ik nodig had. Duidelijke en juiste afspraken over tijdstip van levering. Ook bij een mis levering werd alles correct afgehandeld.
Levering heeft langer geduurd dan verwacht. Echter door de juiste communicatie en aangepast verwachtingspatroon, is uiteindelijk een aantal dagen later alles geleverd. Ook is een tussentijdse wijziging van de order prima verwerkt.
18 aug 2024

Kanker goeie site

Gewoon snelle levering en een andere keer gw snelle hulp bij probleem ze zijn contacteerbaar en ze hebben gw een magazijn waar je soms op verzoek langs mag komen om iets ff snel op te halen

zeker een aanrader

snelle verzending en betaalbare onderdelen makkelijk te vinden in de webshop aan de hand van tekeningen ook bij een eventueel retour wordt dit snel afgehandeld zeer zeker een aanrader!
Eenvoudig bestellen en snelle service Ik had een onderhoudspakket nodig voor een Vespa. Snel het originele pakket gevonden en besteld. Hierna een snelle en duidelijke levering.

Snelle en goede zeer betrouwbare service!

Mijn bestelling de volgende werkdag al geleverd! Smoke Led verlichting en smoke hoog windscherm! Ook de online instructie video’s heel duidelijk! Echt een aanrader!!!!
De super snelle levering ik bestel hier al een x aantal jaar en Zandri is 1 van de weinige die de leveringen zo snel ook daadwerkelijk na komt
21 aug 2024
Maattabel klopt niet helemaal, kwam op 56cm omtrek , zou maat 57 moeten zijn en heb besteld 59 welke nog redelijk strak zit. Verder prima helm
Meteen de juiste onderdelen kunnen bestellen adh van de technische tekeningen. De volgende dag geleverd, zelfs in België. topservice
22 aug 2024
Levering minder snel dan beloofd, maar dat was omdat Post NL het liet afweten. Gereedschapje goed bruikbaar.
RL
Robert L.
Haarlem
Klantvriendelijk en zeer behulpzaam bij het zoeken naar een onderdeel. Item zeer snel verzonden. Top !
Display gekocht, werkt goed. Alleen verzenden kan sneller, meestal 3 dagen voordat het binnen is.
29 aug 2024
Leveren goede service en bieden producten aan voor erg strakke prijzen. Zeker een aanrader
31 aug 2024
Keurig verpakt en keurig op tijd ontvangen en kwaliteit van de producten was perfect.
27 aug 2024
Heel vlotte levering naar België, de dag na bestelling de onderdelen al ontvangen!!
Snelle levering. De beschrijving en de zoekfunctie op de site zou beter kunnen
Alles wordt binnen 24 uur geleverd. Artikelen prima, netjes afgeleverd
Voor het eerst iets besteld,kon bestelling volgen n snel geleverd
Snelle verzending en precies wat je besteld alles goede kwaliteit