zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Top bezorging en goede kwaliteit

Ik had een spuitlak en primer bestelt om 22:00 S’avonds. Ondanks deze late bestelling was het de volgende dag op ZATERDAG nog zelfs om 12:00 in huis. De primer en spuitlak werken goed. Ik heb het pas een dag of 2 erop gespoten, dus vandaar de 4 sterren en niet de 5. Want ik weet nog niet of het op lange termijn mooi blijft. De instructie documenten die bij de producten staan zijn ook er handig. Zandri stelt mij wederom niet teleur. Topzaak!

Laagste prijs garantie

Oke de carburateur werkt goed , daar is niets op aan te merken. Wel op de laagste prijs garantie die werkt niet na het indienen van een vergelijkbaar onderdeel kreeg ik te horen iets over de kwaliteit de onderdelen waren precies hetzelfde dus LAAGST PRIJS HEB JE NIET BIJ ZANDRO. Scheelde meer dan 10 euro.
2 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Ik ben zeer content met het product.uct en…

Ik ben zeer content met het product en de wijze waarop het in mijn bezit is gekomen. Echter wel een kleine tip: De demper van de uitlaat mag er al vast in gemonteerd worden. Ik moest toch wel wat bouten en lastig op zijn plaats te houden ringetjes demonteren, alvorens ik de demper er zelf in kon doen.
Geïmporteerde beoordeling
Goede producten, snelle levering. Spijtig dat er op de site producten als voorradig staan maar toch niet leverbaar blijken en het moeilijk lijkt om een vervangprodukt aan te bieden, anders 5 sterren. Wel mooi afgehandeld door klantendienst! Ik kom hier terug.
31 mei 2024

Een mooie site.

Zoals vorige bestelling een geweldige site waar je de onderdelen goed en makkelijk kunt vinden. De levering was netjes en snel. Een prima winkel en zeker een aanrader.
Geïmporteerde beoordeling
je vind alles wat je nodig hebt voor je scooter. heb al een paar stukken besteld en wordt dan de dag nadien al geleverd dat is dan een goede service.
22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snel en betaalbaar. Voor de 70cc cilinder achteraf toch een grotere injector nodig gehad ondanks dat de TD zei dat dit in principe" niet hoefde."
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goed windscherm, wel missende onderdelen schroevenset

Er missen een paar onderdelen bij de bevestigingsset van het windscherm. Het windscherm zelf is goed en makkelijk te monteren
Geïmporteerde beoordeling
Levering van het juiste product door een goede product omschrijving en zoals beloofd op tijd geleverd
30 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Standaard van sym orbit 2 bout pas niet ze hadden wel meej gegeven maar die pas niet
28 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles volgens afspraak. Bestellen en betalen via de webshop. Vind vrij lastig.
23 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk bestellen en snel geleverd.
Geïmporteerde beoordeling
Goed materiaal en snel geleverd !!
28 mei 2024
Vlot en correct , zoals het hoort 👍
3 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en goed verpakt.
Geïmporteerde beoordeling
Geleverd maar paar dagen later
30 mei 2024
Goede service snelle levering
25 mei 2024
Snelle levering goed spul
3 jun 2024
bijna alles op voorraad
Geïmporteerde beoordeling
Motorblok de volgende dag bezorgd. Helaas door de bezorger verkeerd aangeleverd, waardoor er wat olie uit het blok was gelopen. Achteras bleek iets te kort te zijn voor een V-Clic (enkele schokdemper). De moer kan er niet volledig worden opgedraaid. Dit teruggekoppeld en ze gaan er naar kijken. Er is gelijk een kleine tegemoetkoming aangeboden voor het ongemak. Top! Blok was compleet, inclusief remvoering. Volgens een filmpje zou de onsteking overgezet moeten worden. Dit was niet nodig. Wel de carburateur overgezet. Voor de rest starten en lopen.. Vanwege de te korte achteras, 4 sterren.