zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik kocht een vliegwieltrekker, en ben tevreden over de afhandeling van de aankoop. Relatief snelle levering en het geleverde product. Enige wat ik op kan merken is dat deze relatief kleine aankoop via een envelop door de bus gekund had. Nu werd het geleverd met een doos die niet door de bus paste en specifiek geleverd moest worden met voornamelijk vulling. De envelop zou milieu vriendelijker zijn geweest, en kon door postbode geleverd worden. Nu speciaal pakketpost.
10 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Een van de producten was niet op voorraad en ik kreeg meteen een mail wanneer het werd geleverd en werd op die dag, goed verpakt, geleverd Op de website kon ik alleen niet goed vinden welk product ik precies nodig had voor mijn scooter (veer voor middenstandaard) en heb daardoor 2 veren gekocht. Een gebruiksaanwijzing/tip voor bevestiging ervan zou handig geweest zijn, maar is uiteindelijk gelukt.
1 jan 2024

Webshop met vele mogelijkheden

Voor ons een 1e keer en qua bestellen kan het in mijn ogen beter want eerst krijg je een bericht dat het product niet op voorraad is en waarschijnlijk vanaf de 4e jan geleverd vanuit de leverancier maar dan 2 uur later een bericht dat het onderweg weg is dus heel vreemd en ik vind ook dat ze telefonisch beter of sneller bereikbaar zouden moeten zijn. Maar verder tevreden met updates en in mijn geval retourneren.
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb een teller klok bestel voor mijn retro scooter dacht dat ik de teller klok kreeg die op de foto zag maar ik kreeg een teller klok met schaalverdeling tot 60km. Bleek dat ze de foto van de website niet hebben aangepast. Ik heb 4 steren gegeven omdat er toch altijd verbeter punten zijn. Maar voor de rest ben ik nu tevreden hoe het afgehandeld is.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, retour ook goed afgehandeld alleen telefonisch contact wil niet echt lukken. Heb geprobeerd om artikelen van nabestelling samen te voegen met eerdere bestelling maar kreeg niemand te pakken dus uiteindelijk tot 3 x toe verzend kosten moeten betalen binnen 2 dagen. Jammer maar helaas.

Snelle verzending,

Het eerst bestelde product werd snel bezorgd maar ik had helaas het verkeerde besteld. Via whatsapp heb ik hulp gekregen bij het bestellen van het product, binnen 24 uur. Helaas was het geadviseerde product niet verkrijgbaar/niet op voorraad. Dit werd er niet bij gezegd. Dus ik was geen stap verder.
16 dec 2023

Windscherm Hoog

Bestelling prima geleverd, en vanaf verzenden tot levering was binnen 24uur. De bestelling heeft wel 3 werkdagen op verwerken gestaan, terwijl het op voorraad was, voordat ze ermee begonnen, dat vind ik zelf wel jammer. Maar verder erg goed, mooi windscherm, en goed verpakt verstuurd.

Verpakking waardeloos

Snelle levering. Heb veel besteld. Helaas is de verpakking niet schokbestendig in gepakt. Eén onderdeel is stuk. Ook de doos te licht voor de zending. Heb een buitenband besteld een carburateur en nog 6 andere onderdelen. Lagen los in de doos. De doos was al opengescheurd. Jammer.
5 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Netjes geholpen, echter de tijd voor antwoord op je vraag duurt echt te lang . Dit zou eigenlijk via een chat of binnen 2 uur moeten zijn en niet binnen 24 uur dit is gewoon een tip, echter ben ik zeer tevreden over het versturen een de kwaliteit van de producten, ga zo door.!!

Goede ervaring

Het was een goede ervaring op de web site om het product te zoeken wat je nodig hebt voor je scooter en kan controleren of dat het goede is . Al zijn de technische tekeningen niet altijd duidelijk met de nummers maar neem even de tijd dan vind je het wel

Next day delivery…

De uitlaat hing de volgende dag onder de scooter, top! Maar, verzendkosten uitlaat is gratis en met een bougie erbij ineens wel verzendkosten...? Kleine onderdelen nemen geen plaats in. De bougie heb ik dus maar los in stad gekocht. Gr Rolf
17 feb 2024

Prima bing carb

De bing carb. is redelijk van kwaliteit (voldoende). Ik heb deze bing als vervanger ingezet op een heinkel tourist 103-2A en functioneert prima. De bestelling was niet snel maar wel goed verpakt aangekomen. Met het totaal dus prima tevreden
20 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
De foute remblokken was voor mij een probleem, maar de manier waarop jullie dat aanpakken en uitzoeken is erg goed te noemen. Op dit moment wacht ik nog op een antwoord maar hier heb ik volledig vertrouwen in na mijn telefonische contact.
Geïmporteerde beoordeling
Je suis satisfait du matériel reçu dans un délai court, tout était bien emballé. je trouve que les frais de port sont un peu élevé et devrait être réduit en fonction du montant des achats. Je trouve que l'offre de pièce est satisfaisante.
13 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prima service redelijk snel paar dingen waren niet hoe moet een bout wat ik heb besteld was verkeerd lucht filter past niet echt moest ik hem aanpassen en ketting tandwiel was kwijt maar naar een belletje werd snel opgelost.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, onderdelen altijd goed verpakt, heel slim manier om onderdelen te zoeken via technische tekening maar jammer genoeg, niet alle onderdelen zijn terug te vinden op stock, soms zelfs geen aanverwanten.
Geïmporteerde beoordeling

De online bestelling was snel en goed geleverd.

De online bestelling was de volgende dag binnen. Carburateur en benzine kraan gemonteerd en alles werkt naar behoren. Een fijne side omdat je de juiste type scooter kan aangeven waarvoor je onderdelen nodig bent.
18 apr 2024

fantastisch bedrijf

Op zondag besteld en maandag in huis! Fantastisch!! Als het Sym orginele onderdelen zouden zijn zou ik 5 Sterren geven, maar dan was de prijs ook anders denk ik😉 fantastische service. En handige instructievideo👍🏻
10 okt 2023

Review Sam

Deze keer alles geleverd wat ik besteld had, was wel een aantal keer anders geweest. Top! Helaas sommige delen van de technische tekeningen waren niet op voorraad... volgende keer beter. Desondanks toch tevreden!
11 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het was goed verpakt alleen jammer dat er 2 onderdelen teweinig zijn bij geleverd beter nakijken voor jullie wat versturen ik miste twee moeren om het scherm en de linker kant en spiegel vast te zetten